kabayo wat is dat genieten zeg zo met de veulens naar het water gaan! dat gaan wij hier ook doen deze zomer
Janinevv ik heb ze altijd vrij snel onder de camera staan.
AM_Horses wat een heerlijk veulen is het toch!
Luutje dat afstandelijke is normaal hoor. Dat hebben hier die kleintjes ook wel eens een periode. Ik doe ze dan nog steeds het halster aan.
kyrkelover Wat een benen zitten er inderdaad op zeg! heel leuk mannetje. Benieuwd naar de kleurentest
DDDara Jou merrie maakt er echt een soep van he! dan wel lekker en dan weer niet..
mirjamalvaro knap hoofdje
Icecrystal wat een leuke foto's! wat groeien ze toch snel he die eerste weken!
AnsoDM sterkte met de minder leuke periode
Al_Zawraa benieuwd wanneer ze haar baby laat zien! vind uier al behoorlijk vol nu!
jennifer0 gefeliciteerd!! daar is ze dan eindelijk!!
Grasje88 Hopelijk zet ze snel door!
Piarens ze komt steeds een dagje dichter bij die veilige 320 dagen!
J_emma dat doet tibbs hier ook, echt eng is dat soms!
sblom gefeliciteerd!! Snel gegaan nog!
Miekies0710 haar banden zijn inderdaad een stuk slapper geworden.
Brigitte_D knap dametje!
suffie hopelijk is ze er snel vanaf, altijd sneu he die laatste loodjes
Hier heeft onze kleine man een naam BLS Yippee-Ki-Yay Had het voornemen genomen dat al onze veulentjes van dit jaar verkocht gingen worden maar mannetjes zoals deze maken dat toch erg moeilijk. Hij is zooo leuk!
Gefeliciteerd sblom! Mooi tijdstip zo en wat een knapperd is ze!
Gefeliciteerd Brigitte!
Dddara; nee heb geen birth alarm, ze sliep normaal gesproken altijd plat dus heb me daar niet aan gewaagd.. achteraf had het wel gekund want ze heeft nu al 2 weken niet gelegen.. maarja Maiden dus ik had geen idee wat ze zou doen in de laatste weken van de dracht.. dus nu alleen temperatuur, pH strips en camera! En de laatste persoon gaat rond half 11/11 uur naar huis op stal en de eerste is er weer om half 4 snachts...
Zo even druk geweest en niet op bokt geweest wat een hoop pagina’s erbij Jennifer eindelijk is ze er, wat een geduld heb jij gehad zeg Sblom wat een leuk een bonte Five star, knap veulen Gefeliciteerd met alle knappe veulens die geboren zijn Olga heel veel sterkte
Bij ons schiet het ook op, vanmorgen had Mocca hars ze zit nu op 332 dagen, en stiekum hoop ik dat het nog een weekje blijft zitten, woensdag vertrek ik met mijn jongste dochter op Internationaal concour in Waregem en komen we zondag thuis, gelukkig staat ze op een super goede plek maar toch je hoop er altijd bij te zijn
Gefeliciteerd met alle mooie veulens. Jennifer's lange wachten ook eindelijk beloond! En nog zo veel op de lijst die al veilig zitten. Nu allemaal wachten op de volle maan, volgende week? En cp ook gefeliciteerd met je verjaardag!
En vraagje: zijn er vaker merries die vanaf een maand of 10 moeite krijgen met wegstappen na (soms 1,5 uur liggen) slapen? Ziet er hier soms uit of ze slapende achterbenen heeft, waar na een pas of 3 weer gevoel komt en ze normaal doorstapt.