Vorige maand heeft is ze gedekt door de hengst Bliksem, dus ja, duimen maar
Hopelijk krijgt dat schattig schatje mooie tekeningen ('t is een Tinker, raszuiver)... Ik ben zo ongeduldig!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vorige maand heeft is ze gedekt door de hengst Bliksem, dus ja, duimen maar
Hopelijk krijgt dat schattig schatje mooie tekeningen ('t is een Tinker, raszuiver)... Ik ben zo ongeduldig!!! JiskaVV schreef:Ik hoop dat onze pony ook een veulentje krijgt in 2017Vorige maand heeft is ze gedekt door de hengst Bliksem, dus ja, duimen maar
Hopelijk krijgt dat schattig schatje mooie tekeningen ('t is een Tinker, raszuiver)... Ik ben zo ongeduldig!!!
Liaan schreef:Vulina, wat balen! Hopelijk deze ronde alles raak.
Myrthe, pfff niet leuk. Hopen dat de da het fout heeft en het veulentje toch goed groeit.
Alexandra, ik heb hetzelfde doel als jij. Ben ook Z1+5 nu. Hoe oud is je merrie?
).
, behalve naar Phoebe.
niet leuk!!
, naja wel alles meegelezen maar te druk gehad om te reageren 
Oja en hond mee want in die bossen ben ik niet graag snacht's alleen
en camera is aangeschaft, ergens komende weken maar vast gaan installeren en uitproberen
(voorpret haha).hinte schreef:Crines,. Leuke merrie met haar veulen. Wat heeft de hengst nou voor een brandmerk?
Hopelijk is Imperiosa nu gauw hengstig!

.
spannend dan nog voor een aantal
niet slecht bedoeld he meid maar ieder jaar opnieuw moeten we in deze dbt topics er op hameren dat je alles moet doen wat in je mogelijkheden ligt om erbij te zijn. Ieder jaar opnieuw gaat het mis omdat mensen vinden dat de natuur zijn gang wel zal gaan. Maar zelfs met camera en melktesten en alarmen gaan de fokkers hier in dit topic nog waken en zullen ze nog wallen hebben onder hun ogen.
in een verlaten bos gaan slapen in een periode dat het nog geen 30 graden is voor zeven merrie's. Maar gelukkig je hond erbij. Hoedje af meid, ik ben al bijna zombie voor 1 merrie.

dan word ik al nerveus! Haha.