Dat klinkt niet al te best Inowa. Maar daar zijn wel hulp middelen voor hoor. Dus het kan best zijn dat het relatief simpel op te lossen is. Als ze maar eenmaal weten wat het probleem is kunnen ze het misschien wel oplossen.
Eilinora
Geplaatst: 06-12-13 19:35
nu zijn wij gelukkig wel veel gewend,hij kan zomaar ineens heel erg ziek worden dat hij opgenomen word.dat is al diverse keren gebeurd.
hij is ook 7 weken te vroeg geboren,met een hernia diafragmatica. voor hij 6 weken oud was heeft hij 3 operaties ondergaan.
mijn zus heeft ook 3 hele mooie filmpjes gemaakt van zijn eerste 6 maanden.
hij is nu bijna 3 jaar oud en blijkt gek van paarden te zijn waar tante erg blij mee is! ik heb dan ook in april een veulen gekocht voor hem waar hij straks mee mag gaan rijden over een paar jaar.
Inowa, dat heb ik zelf ook. Heb er helemaal geen last van. Als je een minuut luistert stopt hij een slag of drie, en haalt die slagen de volgende minuut in. Als ik onder narcose ben, of extra diep slaap houdt hij er wel langer mee op. Ik zelf heb er nooit last van, ben inmiddels 27 en geen echte hartproblemen. Heb er dan ook wel een fikse ruis bovenop.
Hoi ben ik ook weer eens, lees trouw mee altijd maar post niet zo vaak
wat een lekkere buikjes komen er al voorbij zeg. die van mij heeft nog niet veel buik begint in zijn geheel wat voller te worden ze word nu pas echt paard eigenlij. Was altijd nog zo'n smal guppie .
ben gisteren weer voor controle scan voor haar pees blessuren naar de dierenarts geweest en ze heeft zich voorbeeldig gedragen zonder verdoving dit keer. Ook de trailer ging niet slecht dus ben wel trots op haar. De uitslag was ook positief want het scheurtje in de pees was mooi opgevult en de onsteking en vocht was weg. Dus ze mocht weer iets gaan doen. Eigenlijk zou ze met vervroegd pensioen gaan maar ze gaat zich wel heel erg vervelen nu dus nu ik groen licht heb om toch rustig nog wat te doen ga ik dat toch maar doen . Duurt voor haar anders nog zo lang. Ze is volgende week 180 dagen pas.
ponyparadijs
Geplaatst: 07-12-13 11:30
Kwam een interessant filmpje tegen
geshahquille
Geplaatst: 07-12-13 11:51
Heel intresant filmpje ik had nooit een keizer snede gezien. Toch krijg ik wel altijd de kriebels als ik zoon geboorte zie maar gellukig duurt het nog even .
Met Shah Quille gaat het weer goed ook met eten is wel een paar kilo kwijt maar ja dat komt er wel weer aan. Was wel even dubbel stres zo met die storm had echt zoiets van straks moeten we naar de kliniek maar hoe?
Lekker de dames aan het bewegen Woogy mooi schimmeltje weet je wie haar ouders zijn?
Set even lekker een jassie aan dat wel lekker met dat extreeme weer natte boel he bah!
Erwin heeft gisteren ja hij weer wel he het veulen van noor zien bewegen hij had het idee dat ze wat onrustig was en ook wat koliekerig maar het was het veulen wat wat drukte maakte in de buik waarschijnlijk.
oh even voor de duidelijkheid het gaat om de vos die haar buikje perfect optrekt als het werktijd is Ze is uitgerekend op 15 april. De witte is niet drachtig.
Aries been gaat machtig goed! De helft van de wond zit een mooi velletje op en de andere helft is nu echt bijna helemaal dicht. Ben zo trots op mijn kleine kanjer!
was ik niet van plan nee had hem vastgezet om z'n stal te mesten. Met zijn flu was het geen buitenspeel weer vandaag Toen kwam de knappe meid binnen, kat hengstig en zo vreselijk verliefd op Zaartje(gelukkig, scheelt toch als ze elkaar leuk vinden )
beetje flirten en snuffelen. Dame draaide ineens om en duwde haar kont tegen de deur, zaar kon er net bij met z'n neus en stond toch te proberen om z'n touw langer te krijgen Om vervolgens beteuterd naar mij te kijken terwijl z'n vriendinnetje telleurgesteld weg liep
ja als alles goed gaat wel Al zal hij wel een trapje nodig hebben Heb vorig jaar ook zo hard gelachen toen Gong Pony dekte, die is 7 cm hoger, hij bleef maar bijspringen omdat hij steeds naar achteren zakte en douwde Pony heel de rijbaan door. Ik de slappe lach en pieste bijna m'n broek!
Voelen doen wij het nog niet. Wel kunnen we er wat mee spelen. Er is duidelijk te zien of ze links of rechts ligt. En als ik dan aan de dikke kant ga voelen en een beetje druk uit oefen rolt ze naar de andere kant. Alleen als we met zijn tweeen zijn doet ze dat niet. Maar dat komt misschien nog wel.
zo leuk is dat ook he. Pony's kleine is het vooral niet eens over beweging. Ze trekt haar buik dan zo enorm op dat de kleine in de verdrukking komt ofzo van binnen, dan wordt er gesparteld zodra ze gaat uitstappen