Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze mag enkel nog stappen en enkel draven als hera dat zelf aangeeft te willen... dus ze baalde als een stekker, ze had gehoopt nog te kunnen rijden tot 1 maand voor de uitgerekende datum...maar ze wist dat die kans erin zat, dus tja.
Enkel de manier waarop ze het kwam vertellen kwan nogal verwijtend over naar mij, precies of het mijn schuld was... 
Maar het is nogal een speciaal geval, heel principieel, te principieel, maar kom... hera krijgt haar rust en das het belangrijkste, haar lange lip daar kijk ik wel door 

Weet iemand waarom haha!

paard89 schreef:Ik lees dit topic al een tijdje mee en ik vroeg me af waarom de pony`s van MarijeR al met 300 dagen veilig geboren kunnen worden ipv 320 dagen. Heeft dat met het ras te maken?Weet iemand waarom haha!
![]()

)

Hera schreef:Ik vind dat toch vrij vroeg, na een maand ofzo leek mij normaler, maar goed dit is het eerste veulen wat ik fok, dus op dat gebied nog geen ervaring.
Als het kan en geen kwaad doet aan het veulen dan heb ik er geen probleem mee, was van het idee dat dat mentaal nog wat vroeg was voor het veulen... maar zo niet weer iets bijgeleerd!
.
. Die vond het bij de buurvrouw leuker en hij kon niet meer terug. Hij was wel erg blij toen ik aankwam en hij weer kon drinken bij mams, hij was toen nog geen maand oud.
En we gaan lekker met de bal bezig, obstakels, gekke dingen etc. Dan worden ze lekker stoer! Heb het dit jaar met Diamante, laatste veulentje, ook gedaan en merk gewoon hoe anders zij tegen dingen aankijkt dan de andere veulens, ze is zo'n stuk stoerder!
Haat aan de groothoek.