Dankjewel manueeltje Duikt gauw in bedje anders wordt beeksebergen erg zwaar voor mij hi hi hi .
Tinkermuts
Geplaatst: 29-07-09 05:59
Gefeliciteeeeerd
mijn merrie word echt de laatste paar maanden dik, 1e x dracht dacht ik zelfs dat er niets in zat bij 8 maanden dracht haha, heb dr toen toch maar even op laten voelen, da zei,, ik kan hem/haar een handje geven,,
ik hoop dat het met juwel de goede kant opgaat......
Maseike Gefeliciteerd! @ KG; Stilletjes aan dus iets verbetering. Ik hoop dat ze dat zo volhoudt en weer helemaal zichzelf wordt! Hoe is het vanmorgen met dr? En hoe gaat het met je zoontje?
Caresse07
Geplaatst: 29-07-09 08:18
Inowa: gefeliciteerd met je drachtige merrie
Heidie: gefeliciteerd met je verjaardag En veel plezier in de Beekse Bergen
KG: 38,1 is toch al een heel stuk positiever dan de laatste dagen, hopelijk zet deze verbetering zich door en is je merrie weer snel de oude
parouscha
Geplaatst: 29-07-09 09:23
Maseike schreef:
Dankjewel manueeltje Duikt gauw in bedje anders wordt beeksebergen erg zwaar voor mij hi hi hi .
Hi hi, ben mijn eerste mijlpaal al voorbij zie ik net
Ik ga in september scannen, ik denk zo ergens rond de 10e. Merrie staat aan de Regumate en is rond de 10 er vanaf en dan lijkt het me een goed moment voor de laatste scan
En jij?
jennyk
Geplaatst: 29-07-09 10:18
heidie: gefeliciteerd!
parouscha: gefeliciteerd met de eerste mijlpaal!
pj: mijlpaal gemist, foei!
Caresse07
Geplaatst: 29-07-09 10:25
Hi hi, ja zag net in het onderschrift van Nicole dat Jus vandaag 54 dagen drachtig is, dus mijlpaal was 4 dagen geleden al
Handig dat 1 van de merrie's van Nicole dezelfde datum uitgerekend is en Nicole houdt het altijd super bij
Met Juwel gaat het mondjesmaat wat beter ze had vanmorgen 39.2 dus dat was al 0.7graad minder als de voorgaande dagen dus voor mij eigenlijk wel een soort van mijlpaal zeg maar om half 11 was de dierenarts er en heeft ze weer haar prikjes gehad en een half uur later was het 38.8 dus ab doet weer zijn werk. Op naar de 37.5 en maar hopen dat het vanavond weer iets minder als gister we gaan op naar de 38 rond vanavond dan is mijn gevoel ook weer goed voor de nacht. Eten doet ze eigenlijk wel goed op dit moment ze moet blijven eten anders krijgt ze straks nog last van haar lever en dan zijn we het eind zoek maar dat is tot nu toe even niet meer aan de orde mesten gaat ook goed al schraapt ze nog wel voor ze gaat mesten maar goed dat zal met de tijd ook wel soepeler gaan voor nu ben ik een beetje positief en de dierenarts ziet ook vorderingen gelukkig. er komt voor de avond weer een update ik hou jullie op de hoogte.
Jenny wat een super mooie pony's en wat een droppie van een veulen, (ik hoop ook nog eens een leuke conamara valk te vinden ben helemaal gek op conamara valkjes sinds mijn eigen conamara valkje.)
Caresse07
Geplaatst: 29-07-09 12:21
Gelukkig gaat het langzaam maar zeker de goede kant op KG
_Karin
Geplaatst: 29-07-09 13:48
Iedereen met een drachtige merrie gefeliciteerd. Iedereen die nog bezig is haar drachtig te krijgen succes.
KG gelukkig gaat het met kleine stapjes vooruit.
Maseike gefeliciteerd met je verjaardag.
Update Floor. Ik heb niet gehoord dat ze in de tussen tijd weer hengstig geworden is dus ga ervan uit dat het allemaal nog goed zit bij haar. Vrijdagavond wordt ze weer gescand, ik vertelde hier thuis dat ik wilde proberen om vrijdagavond naar Horssen te gaan om bij de scanning te zijn. Vraagt mijn vader ineens :" wat doe je als ze nu niet meer drachtig is?" Toen zei ik weer:" Dan gaan we haar zo wie zo zaterdag ophalen. (ik heb zelf geen E rijbewijs dus ben afhankelijk van hem om haar op te halen) En dan doe ik haar volgend jaar wel weer op tijd naar een hengst." Zegt mijn vader ineens :"nou dan is het ook onzin dat je alleen daarvoor gaat, bel ze maar op en vraag maar of je haar na de scanning gelijk mee kan nemen, dan rij ik vrijdagavond wel met je mee naar Horssen halen we haar gelijk op als het kan." Ik heb gebeld en zij zeiden dat het geen probleem was dat ik haar mee neem na de scanning. Dus wat ook het geval zal zijn drachtig of niet vrijdagavond staat Floor eindelijk weer thuis op haar eigen plekje. Ik kreeg het gevoel dat ik maar 1 shetlander had, ben reuze benieuwd of ze het van hier nog herkent. Ik had haar namelijk nog maar net een maand toen ze al naar de hengst toe ging en ze staat nu vanaf 19 juni al bij de HH.
Wie is er eigenlijk nog bezig de merrie drachtig te krijgen?
KG: dank je voor het compliment, de connemara is echt een lieverd. En ook een hele goede moeder, ze mocht alleen wat liever voor de andere 2 pony's zijn. Ach er moet er natuulijk wel 1 de baas zijn hè. De koorts bij Juwel is er dus nog steeds en de 48 uur zijn bijna om toch?
Mabon: hoe dan ook naar huis dus vrijdag! Wordt ook best wel laat in het jaar anders hè.