Nee van mij had die vandeweek al gemogen maar dat was me niet zo gunstig gezind..
Jes
Geplaatst: 24-03-09 08:50
Shyla: Gefeliciteerd!!!
Neonlight schreef:
Shayla, gefeliciteerd!!! Wat een prachtige aparte kerel!
Saffier, wat is die ene merrie van je (Adinda) slank!
Nicola vroeg ook al of ik zeker wist dat ze drachtig is Ik vind het dus wel mee vallen. Normaal is ze toch wel wat slanker. Maar ze draagt vooral breed. Gister viel het me wel op dat de buik al meer aan het zakken is.
Tinkietink
Geplaatst: 24-03-09 09:02
san, gefeliciteerd, wat n schatje!!! als t lukt lift ik met sas mee om te komen kijken !!!
shayla: aaaah! jesus das wel een hele witte hoop niet dat één van mijn dames me zo'n veulen cadeau doet maar ik vind hem wel erg apart ben benieuwd hoe hij er over een tijdje uitziet, grote broer Bowen is nog steeds mijn favoriete Chakotay veulen
XLC70
Geplaatst: 24-03-09 10:27
Shayla: Gefeliciteerd met je veulen!!
Nieuwe mijlpaal: Mijn paard is vandaag precies 1 jaar drachtig....
san1989
Geplaatst: 24-03-09 10:29
Shayla schreef:
Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen, Ik ben Sanne de eigenaresse van Duncan!(Wat klinkt dat gaaf ) Ik ben heel erg blij met mijn ventje! Hij is inderdaad erg wit dus ik gok zo dat ik erg veel zal poetsen Maar na 11 maanden op hem te hebben gewacht kon mijn nacht niet meer stuk!
Groetjes San(ne)
Amandake
Geplaatst: 24-03-09 12:39
vanmorgen toen ik de kippen,eenden en geiten ging voederen ,lag dit in de stal...als je daar niet vrolijk van word ....ben benieuwd of de andere eieeren ook nog uitkomen ??
uier Bibi vandaag
Phoenix die het niet meer zit zitten (ze moet nog 2,5 weekjes)
ja hier zit altijd wel jong grut hoor , pups ,kittens ,eendjes ,lammetjes en vooral veulentjes ..een hoop werk ,maar ik zou niet zonder kunnen
MarijeR
Geplaatst: 24-03-09 12:42
Shayla en san1989 gefeliciteerd! Volgens mij heeft de ooievaar in alle stress van de afgelopen dagen al het wit bij jullie veulen gebracht
Amandake wat een schatjes!
Macy staat enthousiast melk te druppen.
Ze baalt van het weer en dat ze niet meer in de wei kan. Ze staat normaal in een groep op het land maar daar heb ik geen zicht op vanuit huis. Er hangt wel een camera maar inmiddels zijn wat bomen iets groter gegroeid en die staan er nu voor Dus ze moest in de bak. Das pech. Snel bevallen en dan mag ze weer de wei op...
Laatst bijgewerkt door MarijeR op 24-03-09 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt
gefeliciteerd met duncan! wat grappig dat vele wit, leuk hoor, is weer eens wat anders
keeva, gelukkig met syl dr veulen alles goed, zit veilig in mama's buik, al lijkt het of hij er via de zijkant uit wil, dat diertje kan echt druk doen. (vocht uit uier is inmiddels bijna melk, word steeds witter)
aaawh wat lief die kleine eendjes! en een mooie poes!
_M_arieke
Geplaatst: 24-03-09 12:43
shayla gefeliciteerd met je mooie mannetje! en sandra natuurlijk ook als nieuwe eigenaresse!
ziet er goed uit marije! ik ben benieuwd of ze net z'n grapjas is als Dynamic
EN WAT ZIJN WE BLIJ DAT BOKT HET WEER DOET! *nl 2 tussenuren.
Laatst bijgewerkt door _M_arieke op 24-03-09 12:45, in het totaal 2 keer bewerkt
shayla: ah kijk dat kòn ook haast niet anders dan een veulen hè deze nacht! Van harte joh en sanne ook natuurlijk. Is Eéntje die altijd op zal vallen in een groep!
ondanks dat mijn eigen shetje niet drachtig is geworden krijg ik toch eigenlijk wel 9 veulens dit jaar samen met de boer dan.. hij had er vorige week nog 30 lopen toen hebben we toch de beslissing gemaakt er een aantal weg te doen uit eindelijk hebben we 12 shetjes verkocht aan de hengstenhouder de beste en de oudste zijn gebleven..
hier een lijstje met wanneer ze zijn uitgerekent! heb de hengsten er maar niet bij gezet hoewel t allemaal top hengstjes zijn!(betreft allemaal shetlanders!)
wieteke en alivia zijn al loodzwaar! voor wieteke wordt het de 1e!