O gatver, dat ziet er heel eng uit ja! Idris valt ook wel eens omdat hij te hard rent. Dan blijft hij echt even liggen en je ziet hem denken.. eeehhh.. huh??
Ze gaan in het begin ook nog wat rechter op hun beentjes staan natuurlijk, dus dan gaan ze ook sneller omhoog Ben benieuwd naar Idris z'n stokmaat morgen!
J_emma
Geplaatst: 19-04-21 10:50
Ahh Olga, ik snap je helemaal. Zo naar..
Anso, ook voor jou sterkte!
Michelle, vader is 1.48 en moeder 1.53. Geen KWPNer ofzo dus
Ik snap ineens dat mijn paard haar plannen heeft bijgesteld..... hebben jullie het weer gezien........ Aankomend weekend weer nachtvorst en de week er na niet boven de 8 graden.......
Maarja zal het haar lukken het veulen zo lang binnen te houden????
sblom
Geplaatst: 19-04-21 12:34
Ja echt hars hoor dddara, want...
Ocean is bevallen van merrieveulen fivestar om 9.50 uur, supersnel, wijs veulentje, staat heerlijk te drinken, dierenarts is al geweest. Hij keek van op zon fit veulen.
Ze heet Rosa van de Dromer
Olga ik leef met je mee!
Laatst bijgewerkt door sblom op 19-04-21 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Haar staart lijkt hoger te liggen en haar uier groeit minimaal. Het drupje is nu weg. Vandaag haar uitgerekende datum. Zondert zich wel meer af, maar verder gedraagt ze zich nog normaal. Bovenste foto is vandaag op beide collages, onderste is van afgelopen zaterdag
Laatst bijgewerkt door Miekies0710 op 19-04-21 12:41, in het totaal 2 keer bewerkt
Sterre was vanmorgen wat ongemakkelijk, maar ondertussen lekker aan het eten in de wei. De andere drachtige merrie reageerde wel apart op haar. Ook aan uier snuffelen.