Ik heb dit topic vorig jaar aangemaakt, daar staan best wel wat tips in

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Beter vroeg dan laat![]()
Echt elk jaar ruzie met de camera en heb nu 2 weken vrijDus wil alles wel graag installeren
Ik zoek een camera die:
- goed nachtzicht
- zonder WiFi, internet is echt super slecht in de stal..
- met simkaart? Is dat niet heel duur? En gaat het internet dan niet snel op?
- waar haal je die simkaart?
- op telefoon te bekijken waar je ook bent
- het liefste 2 camera's
Wie kan mij iets aanraden?
Kabayo schreef:Kabel trekken 1 x gedaan. Wat een hellHeel wat geld er aan uit gegeven, ingegraven onder de klinkers door en toen waarschijnlijk kapot gegaan. Dat wil ik niet nog een keer
WiFi extenders heb ik, doen niet zo veel. Onze WiFi in huis is ook zo slecht dat de computer en telefoon er al nauwelijks op werkt
Goldenarrow ik ga vanavond of morgen je topic door lezen!
Quir wauw wat een mooi beeld zeg! Goede tip!! Hoe zit dat met simkaarten? Moet je dat niet vaak opwaarderen? Kost dat niet veel geld als het 3 maand aan staat?
mirjamalvaro schreef:Weet niet meer wie er zo nieuwsgierig was hoe duur het hier werd om te insemineren. 2e station heeft de eerste rekening al gestuurd. Voor Chablis komt het op €800,- voor 1 week stalling + inseminatie.
Eliana staat er nu.
absque_dubio schreef:mirjamalvaro schreef:Weet niet meer wie er zo nieuwsgierig was hoe duur het hier werd om te insemineren. 2e station heeft de eerste rekening al gestuurd. Voor Chablis komt het op €800,- voor 1 week stalling + inseminatie.
Eliana staat er nu.
Ik was dat!
Is dat exclusief dekgeld, dus alleen stalling+scannen+insemineren een week? Wat een prijzen.
Neonlight schreef:Kabayo, WiFi extenders zijn bagger, dat is een zwak signaal wat opnieuw uitgezonden wordt, waardoor je veel verlies hebt. Ik heb het over power extenders, dat gaat over elektriciteit netwerk en je hebt volle sterkte. Op stal houdt de WiFi al voor de achterdeur op, stal staat daar nog 70 meter van af. Maar ik heb vol up en download signaal, kont direct van de kast af waar internet het huis in komt.
kyrkelover schreef:Jeetje wat een prijzen!!
Quir was jij niet op zoek naar een hengst ponyveulen er bij?
Is dat inmiddels gelukt?