Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pradadaan schreef:Ik heb mijn namen met een N al een tijdje klaar liggen![]()
Ik heb 2 opties voor een hengst en de merrie naam staat al vast
Nu hebben mijn namen wel altijd eisen zoals: het moet een plaatsnaam/land zijn, ik hou van moeilijke namen die je simpel af kunt korten en ik wil een unieke naam.
Volgens horsetelex zijn mijn hengsten namen dan ook nog nooit gebruikt en mijn merrie naam 2 x (in 1926 en 1998)
Cardy schreef:pradadaan schreef:Ik heb mijn namen met een N al een tijdje klaar liggen![]()
Ik heb 2 opties voor een hengst en de merrie naam staat al vast
Nu hebben mijn namen wel altijd eisen zoals: het moet een plaatsnaam/land zijn, ik hou van moeilijke namen die je simpel af kunt korten en ik wil een unieke naam.
Volgens horsetelex zijn mijn hengsten namen dan ook nog nooit gebruikt en mijn merrie naam 2 x (in 1926 en 1998)
Ik heb stiekem dezelfde eisen en kom er maar niet uit... Merrie naam heb ik al, maar hengsten naam... Drama.
Merrie naam iets minder origineel dan ik zou willen, maar met toevoeging alsnog speciaal.
Mocht iemand hier nog speciale namen weten voor een hengst, graag! Liefst zoals pradadaan zegt, hoeft geen land te zijn maar wel met 3 lettergrepen. Ik kom er niet uit.. Stiekem moet het ook gewoon een merrie worden.
droversrun schreef:Ik denk dat er toch ook veel Netflixjes geboren zullen worden volgend jaar.
Myrthee_ schreef:Vulina, het wordt inderdaad NRPS ingeschreven. Gezien moeders daar meer wordt gewaardeerd en ik haar stiekem nog keur wil hebben. Mocht ze nog niet goed zijn in maart wordt het misschien toch nog KWPN.
Ik wil zelf een dubbele naam. Als in titel en dan de naam. Want heb al Lady Liberty en Don Winchester. Alleen een andere titel die begint met een D is toch best lastig..