Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:Welkom, Alexandra! Heb je foto's van de aanstaande ouders?
KellyDV schreef:Voor de mensen die nieuwschierig zijn.. Zo ziet de wond van de keizersnede er nu uit.
[ [url=m/k3xf2u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Diane_Basje schreef:linda2008 schreef:Diane, wat leuk dat je je jurk hebt uitgezocht
Jaa blij meeFotsy schreef:Diane basje oh ja dan kan het niet als je vriend ook op bokt zit, krijgen we dan erna toch eentje te zienwanneer is the day?
24 april, op Cyprus! Hopen dat Dolly niet te lang overdraagt...
Kelly, Ziet er netjes uit dat litteken van de keizersnee
Knolselder schreef:Dustinlover schreef:Wat balen knolselder! Maar dit is al het 2e jaar op rij toch? Mankeerd ze dan niks ofzo?
Ze is licht positief op Cushing
Begin dit jaar is ze wel degelijk drachtig geweest. Alleen wisten we toen niet dat ze toch positief was.
Een merrie.met cushing maakt vaak een hormoon aan dat zorgt voor abortus. En datt heeft ze toen dus gedaan. Het is nu pas de 2ex dat we proberen met medicatie. De 1e keer was de kans op mislukken groot ondat we.nog maar net bezig waren. En.de 2e keer heb ik volgens mij te laat gedekt...
Vulina schreef:Fotsy, ik ben bijna even oud. Volgens mij zitten hier, op een enkeling na, meest 30ers?
Knolselder schreef:Jouw ervaring is zo naar Kellyik duim voor een beter 2017!
Vandaag hadden Fleem én Guy toch zin. Gewoon bij elkaar gezwierd en 2 x gedekt. Ging als vanzelf nu een ze perste er niets uit. Kans is klein dat het eitje nog goeed was, maar niet geschoten is altijd mis!
mooney schreef:Hier ook een guppy met een 2 op het begin. Maar ik ben niet heel actief aanwezig, het bijlezen doe ik wel maar reageren schiet er vaak bij in.
Mijn merrie had even te veel nieuwe indrukken gehad door het hele proces, de 18 dagen scan en praam van de dierenarts was even de druppel waardoor ze erg gestrest raakte. Daarom ervoor gekozen om de scan voor het kloppende hartje niet te doen, om haar weer wat rust en regelmaat te bieden. Mocht ik wat verderop in de dracht toch twijfelen of zekerheid willen hebben gaan we misschien op 100 dagen nog kijken, maar dat wacht ik even af.
Ondertussen is ze wel weer zichzelf, niet meer wantrouwig maar wel een aparte haha. Van het weekend zijn we nog even gaan zwemmen, voordat ze zelf als subtropisch zwembad gaat dienen.
[ [url=m/mWcYnR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Milan_lover schreef:Ik ben ook maar een guppie hoor, voel me helemaal penny, met mijn 20
Ik doe trouwens mijn best om jullie bij te houden, lees altijd wel mee, maar uitgebreid reageren komt er af en toe niet van
Murosch Wat ontzettend jammer dat Helga toch niet drachtig is, sterkteMaar misschien over een paar jaar wel een mooi veulentje!
mijnlieverd Ontzettend gefeliciteerd met jullie kleintje!! En de teller op 4, worden spannende tijden voor jou volgend jaarBen ontzettend benieuwd!
MDJ Fijn dat je merrie weer thuis is, nog eventjes spannend dus. Succes met aftellen en scannen
NeonlightGefeliciteerd! En ik duim voor je dat het gewoon blijft zitten
Vulina Balen dat er nog eentje niet drachtig isHet zit je niet echt mee dit jaar geloof ik he? Hopelijk is het deze laatste poging raak, ik duim voor je
Alexandra Welkom! Spannend dus nog even voor de 18-dagen scan
sultan15 Spannend nog even voor Fair dus! Ik duim met jullie meeEn Wish is al goed op weg! Mooi buikje al
KellyDV Hopelijk dit jaar wat meer geluk voor jullie... Maar Cassanova is een mooie keuze, ben dan ook ontzettend benieuwd naar jou veulentje volgend jaarEn wat is het litteken van de keizersnede mooi opgeknapt, valt me alles mee!
Dustinlover Spannend, hopelijk gewoon drachtig!
Polleman Wat ontzettend balen dat het vruchtje was afgestoten, hopelijk de volgende ronde voor jullie wat meer gelukSucces!
Myrthe Nog steeds onzekerheid dus... Ik hoop ontzettend voor je dat het gewoon een gezond en groeiend vruchtje is, ik duim met je mee
Lovelyn Gefeliciteerd!! Hopelijk nu meer geluk, ik duim met je mee voor de volgende scan
Knolselder Wat ontzettend balen dat ze leeg is en dat je haar eisprong gemist hebt, soms kun je geen pijl op die merries trekken... Succes voor als je het nog eens wil proberen.
Hinte Ik herken het zenuwslopende gevoelSucces zaterdag!
Mooney Wat vervelend dat je merrie zoveel stress omtrent het scannen heeft gehad, maar fijn dat het nu weer beter gaat. Heerlijk dat je met haar hebt kunnen zwemmen
Mijn meisje doet het goed! Maar ze wordt wel ontzettend baldadigIs ook dagelijks de aanstichter van sprintjes en boksessies door de hele wei heen
Ze wordt haast de baas van de grote....
Vandaag ook wezen kijken naar een extra weiland, goed gevoel bij, dus hopelijk kunnen we daar binnenkort terecht. Vind het wel fijn om wat meer gras en ruimte te hebben
Setteli schreef:Dit wordt mijn 3e veulen (allemaal uit Jazzy). Misschien als ik nog fanatiek met haar had kunnen rijden dat ik haar niet had laten dekken (of in ieder geval niet zo vaak). Maar ze staat nu niets te doen en de kosten gaan gewoon door. Dan kan ze beter een paar leuke veulens krijgen, toch?
Ook bij mij is het 2 jaar geleden mis gegaan (doodgeboren tweeling), maar wilde toen zo graag een veulen van Don Cremello, dat ik haar gelijk weer heb laten dekken. Spanning of het er uiteindelijk echt maar 1 blijft, hou ik wel. Zeker rond de dag (290) dat het toen mis is gegaan.
Dit jaar wordt een vroeg veulen (eind febr), maar wil ze wel zo veel mogelijk naar buiten hebben. Gelukkig sta ik op een stal waar ik het gehele jaar door op de wei kan. Dat is wel fijn. En als het heel koud is, gaan we mooi op zoek naar een cute veulendekentje
Memere schreef:Ik heb jaren meegelopen en gewerkt op een fokkerij en KI station, maar dit jaar toch echt mijn eerst veulen gekregen..
was zo bijzonder om het zelf mee te maken met een eigen paard, is toch iets anders dan met paarden waarmee je werkt.
Ik voer merriebrok van Cavalor, maar op dit moment krijgt mijn merrie met veulen aan de voet helemaal niets bij en staat nog steeds rond, te rond zelfs.
Dani haar wonde is goed toe aan het gaan, de zalf doet z'n werk en wat voor werk!![]()
![]()
Nog steeds stalrust, maar mogen wel opbouwen met stappen.
Stap gaat goed, maar eenmaal als ze in draf gaat is ze nog steeds flink onregelmatig.
Uiteraard hou ik haar gelijk tegen zodat ze terug in stap is.
10 dagen geleden:
[ Afbeelding ]
6 dagen geleden:
[ Afbeelding ]
4 dagen geleden:
[ Afbeelding ]
Hiernet:
[ Afbeelding ]
Icecrystal schreef:Daar is ie dan DBT 2017!
Ik probeer Ice al 2 jaar achter elkaar drachtig te krijgen.
Daardoor besloten dit jaar vroeg te beginnen. Ice is één keer gedekt door eigen hengst Moun en gelijk drachtig gescand.. drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen![]()
Ze is nu 35 dagen drachtig en uitgerekend op 23 januari 2017.
De "making of"
[ [url=m/5aNCXV.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de kleine spruit in beeld
[ [url=m/40Tukc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben benieuwd naar de andere combinaties