Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pretty schreef:Linda wat een arrogantjeWel een mooie arrogant
![]()
Joey is bescheidener,hij houdt er van om gekroeld te worden maar gaat zeker nog niet in je persoonlijke ruimte komen binnenvallen.
pretty schreef:Cemlys hé wat naar dat je merrie zolang blijft tobben...Nu gelukkig wel wat meegekomen tijdens het spoelen. Doet het veulen het ook weer beter?
Het is wel een knapperd hoor!
__Lauraa schreef:Dag 347, pffff....
Nog steeds geen veulen. Ze is erg rustig geweest vannacht, rustiger dan normaal vind ik.
Vanmorgen harsjes aan haar uier, op de foto had ik ze een half uur ervoor weggehaald. Had me enorm verslapen vanmorgen dus moest me nogal haasten. Ph was nog steeds hetzelfde.
[ [url=m/V4Fkmz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Diane_Basje schreef:Jeniej en Laura, ik hoop echt dat het heel erg opschiet nu bij jullie
Foto's van onze meiden van vanmorgen vroeg
[ [url=m/eiCpFO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sJN71O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I5Xvch.jpg]Afbeelding[/url] ]
Arianne schreef:Pretty, ik bedoelde het niet eens heel serieus qua foto's posten bij melding geboorte hoor. Ben gewoon gek op foto's, dus hoe sneller hoe beter bedoelde ik![]()
Leef ook altijd mee met slechts een melding en kan maar zo dat ik dat straks ook eerst doe uit blijdschap
Hier kon ik mijn ogen niet geloven vanochtend; uier van Sonneke is serieus gegroeid vannacht! Gaat onze fopmerrie zich op 13-jarige leeftijd opeens aan de boekjes houden??Officieel morgen aan de tijd...
Votter schreef:Goedemorgen, vannacht een hele rustige nacht gehad. De andere nachten is ze heel erg onrustig geweest. Maar ik had gelezen dat het morgen nacht of woensdag nacht volle maan was dus ik denk dat ze daar op wacht![]()
Hier het uier van vanmorgen. Ik denk links een kleine glinstering te zien. Ze staat nu heerlijk in de wei in het zonnetje![]()
[ [url=m/lnJWZx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Arianne ik ben ook dol op foto's, maakt niet uit waar van dus kom maar op met al die foto's