Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cemlys schreef:Hier weer eens foto s, de witte zit rond de 180dagen, de grijze rond de 200. Grijze is het eerste veulentje.
[ [url=m/WO56cD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EEReET.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uBlsPI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tHQaSS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YrOETB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaarlingen worden pas aan het eind van het weideseizoen mooi vind ik.
Fotsy schreef:Ja das waar,![]()
mijn merrie is uitgerekend rond 22 maart. Misschien wordt het wel een verjaardagscadeau 27maart
Nicole schreef:Mierela vandaag 227 dagen drachtig
[ [url=m/8rVU0u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E05Ka1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even bokt upload testen haha
Waarom zijn ze niet zichtbaar? Wat doen ik verkeerd
ponyparadijs schreef:[ [url=m/q67BPD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i7QUlu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sdGGrS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn 174 dagen drachtige muts.
Je ziet er werkelijk nog helemaal niets van!!
miicchhellee schreef:Ik zit vandaag op 240 dagen met mn merrie! Nog maar 100 dagen!!!!
Tara_13 schreef:Jibbel, inderdaad je ziet die buik dagelijks. Vorig jaar was ze voor het eerst drachtig en toen zag je de buik zo mooi groeien, maar nu was ze al wat dikker en heb je het echt een stuk minder in de gaten. Heb echt getwijfeld om nog een scan te laten maken, maar dat brengt alleen maar risico's met zich mee en zul je net zien dat het daardoor mis gaat......
Nicole schreef:Tara_13 schreef:Jibbel, inderdaad je ziet die buik dagelijks. Vorig jaar was ze voor het eerst drachtig en toen zag je de buik zo mooi groeien, maar nu was ze al wat dikker en heb je het echt een stuk minder in de gaten. Heb echt getwijfeld om nog een scan te laten maken, maar dat brengt alleen maar risico's met zich mee en zul je net zien dat het daardoor mis gaat......
Tara door welke hengst heb jij je merrie dit jaar drachtig?