nu met 2 dagen al een flinke merrie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MAar wat een beautyqueen!
En pas dachten we niet dat ze dat zou halen..
Denk dat het 3-2 voor de mannen gaat worden. Tot nu toe had ik beiden goed, kijken of mijn voorgevoel echt goed is! 

! Merries!!!
, maar ach als ze goed zijn is de kleur niet van belang. heerlijk eigenwijs kopje heeft ze idd. naam ben ik nog niet over uit, straks even pauze dus dan es kijken. Mijn zusje wil haar perse Pippa noemen :s
Hier gaat het alarm ook wel 5x per nacht af..zucht.. Weet jij of je instellingen kan veranderen terwijl het alarm gewoon aan is? (dus per sms-zonder dat je het alarm terug uit de hoes moet halen en het in programmeerstand zetten??)zitake schreef:Ik vind het ook wel jammer dat ze niet bruin blijft, maarja dat is het risico van fokken met een schimmel he, maar ach als ze goed zijn is de kleur niet van belang. heerlijk eigenwijs kopje heeft ze idd. naam ben ik nog niet over uit, straks even pauze dus dan es kijken. Mijn zusje wil haar perse Pippa noemen :s
Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig wat er uit gaat komen. (Ja een haflinger
) Maar hoe de aftekeningen op het hoofd zijn, gezond of niet, geslacht. Ik kan niet wachten maar moet van mij nog een week blijven zitten want dan ben ik pas vrij