@Cindy, fijn dat het goed ging op de trailer, is een goede oefening.
@Richtje, ah balen dat Balder weer koorts heeft
goed dat je een bloedonderzoek laat doen, ben benieuwd naar de uitslag.
Heej een topic voor de veulens van 2008, ga dadelijk eens kijken en me melden
@TabeR, opleiding gaat voor hè
arme Speedy
mist haar kindje, is ook moeilijk om te zien, hopelijk voelt ze zich snel beter.
Verslagje van mij vandaag, Deluxe naar de opfok gebracht, haar gisteren nog op de trailer gezet, Deluxe loopt er zo op en af alsof ze het dagelijks doet
ik liep met Relana erop, ging voor de stang staan, dan liep mijn man met Deluxe de klep op en liet haar los, dan kwam ze zelf naar mij toe en kon ik haar zo vastmaken, braaf meisje
zo ging het dus ook vanmorgen.
Bij aankomst opfok, even nog gekletst en paspoort af gegeven, Deluxe van de trailer gehaald, die er als een ervaren paard achteruit vanaf loopt en aan Sophie (van de opfok) gegevan, Relana op de trailer laten staan, toen gelijk de auto in gesprongen en weg gereden, Relana riep natuurlijk en ik zag in mijn spiegel dat Deluxe ook riep en onrustig was
De terugweg was Relana al weer rustig, haar thuis van de trailer gehaald en bij de anderen in de wei gezet, madam liep gelijk de wei in en begon te grazen
niks roepen en onrustig (ontaarde moeder
)
De trailer opgeruimt en nog een keer gaan kijken, ze stond gewoon rustig te grazen, dadelijk gaan we terug, kijken of het nog rustig is en hoe haar uier is, zal ze wel last van krijgen.
Al met al dus goed verlopen, mijn dochtertje had het er wel moeilijk mee, dat we Deluxe achter lieten