Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wordt helaas tijd nu, Deluxe is bijna 5,5 maand oud.
  wordt helaas tijd nu, Deluxe is bijna 5,5 maand oud. 

Komen binnenkort weer foto's van. Dit vosblesje is springgefokt.
 Komen binnenkort weer foto's van. Dit vosblesje is springgefokt.                                                         

\
\                                                          )
)

Ik stond ernaast en kon haar vacht vastpakken in haar vlucht en nog net op tijd weg trekken anders was ze bovenop een openstaande poetskist terecht gekomen
  Ik stond ernaast en kon haar vacht vastpakken in haar vlucht en nog net op tijd weg trekken anders was ze bovenop een openstaande poetskist terecht gekomen   . De verzorgster van Bonnie stond in de stal bij Bonnie en schrok er heel erg van. Heb haar gelijk nagekeken maar er is niets aan de hand zo te zien.
 . De verzorgster van Bonnie stond in de stal bij Bonnie en schrok er heel erg van. Heb haar gelijk nagekeken maar er is niets aan de hand zo te zien. 

die zet je niet meer zomaar in de trailer.
  die zet je niet meer zomaar in de trailer.                                                         

En een echte springshet zo te horen ja
 En een echte springshet zo te horen ja  

!!
!! sterkte!!
 sterkte!! !
!
 goed dat je een bloedonderzoek laat doen, ben benieuwd naar de uitslag.
  goed dat je een bloedonderzoek laat doen, ben benieuwd naar de uitslag. 
  arme Speedy
  arme Speedy  mist haar kindje, is ook moeilijk om te zien, hopelijk voelt ze zich snel beter.
  mist haar kindje, is ook moeilijk om te zien, hopelijk voelt ze zich snel beter. ik liep met Relana erop, ging voor de stang staan, dan liep mijn man met Deluxe de klep op en liet haar los, dan kwam ze zelf naar mij toe en kon ik haar zo vastmaken, braaf meisje
  ik liep met Relana erop, ging voor de stang staan, dan liep mijn man met Deluxe de klep op en liet haar los, dan kwam ze zelf naar mij toe en kon ik haar zo vastmaken, braaf meisje  zo ging het dus ook vanmorgen.
  zo ging het dus ook vanmorgen. 

niks roepen en onrustig (ontaarde moeder
  niks roepen en onrustig (ontaarde moeder  )
 ) 

Sneu dat de merrie het er zo moeilijk mee heeft
 Sneu dat de merrie het er zo moeilijk mee heeft 

Waar komt ze bij te lopen?
 Waar komt ze bij te lopen?