Iedereen met een nieuwe Mijlpaal
gefeliciteerd met jullie mijlpalen
Keresa. Mooie dikke buik heeft jou merrie al.
mauvestraat Toen ik Maaike erbij kreeg vond ik het tijd om ze weer eens te verwennen heb toen ook voor allebei zo'n leuk stippen dekje gekocht.
Poehee Maaike zit ook pas op 120 dagen lijkt nog heel ver weg eer dat die gaat bevallen.
pippalex Lekker hoor allebei over de 200 dagen
Myrdal Fijn dat de bak klaar is kun je lekker zwangerschapsgymnastiek met haar gaan doen.
Taber Helaas zijn alle spulletjes die je te koop hebt te groot voor die van mij.
ShamalArabs Bij jou begint het al spannend te worden. al over de 300 dagen.
germie In die uiers zit al duidelijk vooruitgang jammer dat je de uitreken datum niet weet.
peetorlan Whisper ziet er goed uit al kan ik niet goed zien of ze nu veel dikker is dan in Mei. leuk hoofd heeft ze wit met een zwarte pruik.
inowa Fijn dat je goed nieuws te horen kreeg.
cindybijl Ook hier heb ik af en toe 2 varkentjes. Ik ging pas met mijn nichtje 2 jaar één van de shetten halen zodat ze erop kon. Ze zei dat ze op Maaike wilde rijden. Bij de wei aangekomen zag ze Maaike onder het zand zitten die had net daarvoor lekker liggen rollen. Ze keek even naar Bonnie die redelijk schoon was en besloot toen toch maar dat ze op Bonnie wilde
.
Sjoert Model is al lekker dik zeg
_Marlijn Meagan ziet er goed uit.
Ik hoop stiekum op 2 merrieveulentjes maar het maakt mij ook niet uit als het hengstjes worden. Waar ik wel heel nieuwsgierig naar ben is de kleur van de veulentjes. (vader is namelijk een leuk apaloosa hengstje zie foto's onderaan in mijn profiel )
De DA was hier pas nog en die verwacht bij Bonnie dat zij een gewoon vos veulentje krijgt. Een andere DA zei dat Maaike de meeste kans heeft op een geheel donker bruin veulen.
Ik heb alleen even een paar vraagjes aan anderen met een drachtige shet.
Geven jullie ook merriebrok aan jullie shet en zo ja hoeveel?
De mijne krijgen nu
's Morgens rond 8 uur kuilgras en 2 bekertjes muesli
rond 16 uur een grote bak wortelen
's Avonds rond 22 uur Kuilgras en 2 bekertjes muesli
5x in de week zijn we ongeveer 3 kwartier tot een uur met ze bezig Longeren, lange lijnen werk of Mariska rijdt erop.