Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niezzz schreef:Iedereen met een veulentje gefeliciteerd!
Red star lady gaat hard!
Ik hoorde net van iemand die de hele dag op stal was dat ze de hele dag heeft staan kegelen. Was net bij haar, trappen, slecht eten kegeltjes aan haar speentjes. Uier is vol, staart van kont af banden gezakt, het wordt nu toch écht menens. Misschien vannacht?
tonie schreef:Niezzz schreef:Iedereen met een veulentje gefeliciteerd!
Red star lady gaat hard!
Ik hoorde net van iemand die de hele dag op stal was dat ze de hele dag heeft staan kegelen. Was net bij haar, trappen, slecht eten kegeltjes aan haar speentjes. Uier is vol, staart van kont af banden gezakt, het wordt nu toch écht menens. Misschien vannacht?
NOU niezz dat wordt tijd morgen foto's............
MarijeR schreef:Iedere avond hoop ik dat ik haar binnen kan zetten met een vol uier en melk druppend. Net als ik iedere ochtend hoop haar zo aan te treffen met voeren.
adriana schreef:saffier schreef:Heb net een berichtje gehad... Veulen is om 24:00 uur geboren. Vader is Quantum (Ik denk een franse hengst)....
Ik vind zn bles echt gaaf!! Jammer dat ik geen foto kan plaatsen....
Ik kwam deze toevallig tegen, misschien hebben er al meer op gereageerd
Quantum is een Holsteiner vader is Quidam de Revel en uit de moederlijn van Farn, Roman, Constant etc![]()
Nu weer verder lezen
Sammie schreef:mayday die van jou heeft al uier ?? Die van mij blijft uitgelubberde tieten houden hoor en die is ong 15 dagen verder