ThePast03 schreef:Macy denkt ik ga heel saai staan doen, dan gaat iedereen naar bed en dan kan ik rustig veulenen
Goed plan!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ThePast03 schreef:Macy denkt ik ga heel saai staan doen, dan gaat iedereen naar bed en dan kan ik rustig veulenen
youngster schreef:marije je hebt een typefout gemaakt... Stal is in het engels toch stable??
youngster schreef:ja das waar.. het viel me ineens op
youngster schreef:Tha_Niekje schreef:Ach, ze snappen vast wel wat ze bedoelt![]()
![]()
ja das waar.. het viel me ineens op
djuno schreef:crisis....leeft iedereen hier vanavond (zeker gezien het tijdstip) op speed ofzo....de berichten gaan hier zo snel. Ik ga ff naar de wc...kom terug...hoppa weer 5 of 6 berichten. Dat wordt nog wat als ik zo ga douchen
ThePast03 schreef:youngster schreef:ja das waar.. het viel me ineens op
Het staat boven elke streaming cam van Marestare, dus dat zal Marije er wel niet opgezet hebben
gemske schreef:Ehm, Macy, je moet opletten als je per se op blz 188 wil veulenen.
Hoi Hoera!
Tha_Niekje schreef:djuno schreef:crisis....leeft iedereen hier vanavond (zeker gezien het tijdstip) op speed ofzo....de berichten gaan hier zo snel. Ik ga ff naar de wc...kom terug...hoppa weer 5 of 6 berichten. Dat wordt nog wat als ik zo ga douchen
Dan kan je ook zeker niet even gaan slapen
(nou, ik ga zo toch echt lekker op bed... kijk morgenochtend nog wel![]()
)
youngster schreef:gemske schreef:Ehm, Macy, je moet opletten als je per se op blz 188 wil veulenen.
Hoi Hoera!
zal het niet blz 888 worden??
gemske schreef:Ehm, Macy, je moet opletten als je per se op blz 188 wil veulenen.
Hoi Hoera!
Tha_Niekje schreef:gemske schreef:Ehm, Macy, je moet opletten als je per se op blz 188 wil veulenen.
Hoi Hoera!
Was dat haar planning?? Dan post ik even door![]()
![]()
youngster schreef:wil iemand mij bellen als ze gaat beginnen??
djuno schreef:Tha_Niekje schreef:
Dan kan je ook zeker niet even gaan slapen
(nou, ik ga zo toch echt lekker op bed... kijk morgenochtend nog wel![]()
)
tou moar mien wicht....goa doe moar lekker sloap'n.....saist morg'n wel of d'r n'veulen noast lopt
Faniek schreef:EINDELIJKE IETS GEVONDEN!!!
http://www.dweilpauze.nl/Webcam%20pics/macyrecord2.avi
En dan als Macy moet dan natuurlijk 10 keer betere kwaliteit
Maar dan wel ook 10 keer zo groot filmpje