Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PridesRanch

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:37

jeddah schreef:
Dat idee heb ik ook Lola! Macy gaat als eerste en dan volgt de rest hopelijk binnen een week!

Bij Sim net weer even uier check gedaan, als ik haar staart omhoog til zit er gewoon een hele "kwab" uier tussen haar benen! Haar rechter uier is nu ook van boven gevuld, haar linker (nog) niet, maar uier is niet eens warm.... zal het nog eeuwen gaan duren? Ik denk van wel!

Jij HEBT tenminste uier!!!! Haha! Bloos

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:39

Dat van dat kwab uier tussen de benen heeft Vanta ook, lijkt net een hengst zo Clown Natuurlijk heeft ze in vergelijking met sommige merries hier maar een heel bescheiden kwabbetje. Tong uitsteken

Afbeelding

Arme Jeddah, even volhouden nog meid ... Ach gut

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:41

Heb trouwens net te horen gekregen dat de eigenaars van de stal waar ik werk een birth alarm te leen hebben. Haha! Haha! Haha!
Vanta is wel een plat slaper (en niet zo een beetje ook) dus ik denk dat dat ding héél veel valse alarmen gaat geven ... of valt dat wel mee?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:48

Ik ben niet zielig hoor! Ik ga gewoon opnieuw aftellen Haha! ! Ik doe nu gewoon alsof Sim 2 April ipv 2 Maart uitgerekend is Ja !! Goed idee he?
Dus nu nog 21 dagen...! haha!

Lola, ze heeft toch ook een aardige kwab hoor! En zo'n BA is denk ik ideaal! Ook al krijg je vals alarm, je kan tussendoor misschien wel wat slapen! Al heb ik een vriendin die een merrie heeft die 2 keer stand bevallen is en bij haar was dat alarm natuurlijk nooit afgegaan als ze er eentje gebruikt had... maar dat komt geloof ik weinig voor Knipoog .

Ahh, die Pride wil dus ook niet echt opschieten he?! Heeft ze nog steeds helemaal geen uier Bubbels??

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 13:13

PhiaBink schreef:
HM Famosa zei:"Als het klaar is komt het. De puntjes moeten nog op de i worden gezet. Bij het veulen wordt nu de extra's gemaakt". Schijnheilig

OK. Acceptabel. De vlekken zijn nu af en het veulen zit in de bleek.

Heeft Henk al een pilletje nodig ??

Pepsi heeft ook zo'n kwab. Je ziet nu van achter gezien ook duidelijk iets tussen haar benen hangen. Ik heb het idee dat ze d'r ook een beetje vreemd mee loopt. Maar dat kan best een waanidee zijn van mij hoor Bloos .

@Bubbels: er komt voorlopig géén tea party Boos! . Pepsi gaat in eenzame opsluiting zodat ze het veulen er van pure ellende uitperst en Lee heeft van zichzelf al genoeg onfrisse veulenideeën.
Ka-tsjakkaaaaaa ... bevallen met die merries Whoosh! Extreme duivel

Phia: heb je voor mij ook zo'n pilletje ??

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 13:16

Dat is vast geen waanidee hoor! Sim loopt er ook apart mee, kan denk ik ook haast niet anders!!

Oei, die Henk... nu al aan de pillen Haha! !

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 13:39

Ik zal straks eens kijken of ik bij Macy ook zo'n foto van de achterkant kan nemen.
Ze loopt dus echt wijdbeens en 'duwt' ook het uier heen en weer tijdens het lopen. Daardoor loopt er ook steeds melk uit.

Gelukkig is ze nu buiten gestopt met die straaltjes melk. Het drupt nog wel aardig door.

Zo ziet Macy er op 320 dagen uit...
Afbeelding

Melkvlekken op haar benen:
Afbeelding

En het uier:
Afbeelding
Afbeelding
Vanmorgen op stal moest ik echt oppassen met uierfoto's maken.
Er stond zo'n druk op het uier dat ik bang was dat de camera onder de melk kwam te zitten Haha!

Jeddah en Mac, hebben jullie ook nog foto's gemaakt?

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 13:49

Loolapelooza schreef:
Heb trouwens net te horen gekregen dat de eigenaars van de stal waar ik werk een birth alarm te leen hebben. Haha! Haha! Haha!
Vanta is wel een plat slaper (en niet zo een beetje ook) dus ik denk dat dat ding héél veel valse alarmen gaat geven ... of valt dat wel mee?

Voor merries die plat slapen zit er een speciale stand op het Birth Alarm! Dus dan valt het mee met de valse alarmen.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 13:50

*LOL* Dat kán echt niet lang meer duren bij Macy! Die uier! Bloos!
En die staart... sonde! Wat doet Macy zichzelf toch aan Tong uitsteken.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:04

Sinds 4 dagen enigzins uier, buikje is actief en groeit nu ineens explosief. Ik snap die merries niet. Pride heeft geen boeken en geen internetaansluiting.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:06

Ik heb nog wat sedalin liggen voor het geval het bij Henk echte te veel wordt. Anders ligt er ergens nog wel een hamertje Gestoord .

Het worden hele mooie veulies, let maar op. Dat is de reden dat het zo lang duurt. De puntjes op de i, hier en daar iets bijwerken, dan is het klaar en kan het komen. Dit allemaal volgens HM Famosa Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:08

bubbels schreef:
Pride heeft geen boeken en geen internetaansluiting.

Whahahahaha!!!!
Dat dacht jij!!!
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! GO PRIDE Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

*jaagt Macy bij de laptop weg*

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:08

bubbels schreef:
Sinds 4 dagen enigzins uier, buikje is actief en groeit nu ineens explosief. Ik snap die merries niet.
Pride heeft geen boeken en geen internetaansluiting.

Dat is het 'm natuurlijk. Geef die meid internet, maar ban wel het IP adres van Macy. Die kan weer valse dingen doorgeven.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:26

Ik voel me al een stuk beter. Boos!

Vork Heb voor de liefhebber nog een potje Valdispert. Is wel al 3 jaar oud, was voor het halen van mijn rijbewijs, maar werkt goed! Vooral bij hysterisch mannen.

Heb gister trouwens een flesje gekocht, met 3 kleine eendjes erop. Pling

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:32

*LOL*
Ik weet nu dus al hoe ik ben tegen de tijd dat Ivanka gaat bevallen... net zo'n erge stresskip als jullie nu zijn Haha!.

Ik had deze pasgeleden in een topic geplaatst, maar wilde de foto toch even apart met jullie delen Tong uitsteken. Dikke buik Haha!.
Afbeelding

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:53

Macy gaat dit toch echt geen week meer volhouden denk ik.

Marije ik denk dat je toch de eerste dagen veulen kan verwachten.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 15:20

Geweldig, wat een stress Haha! Ik kan gelukkig weer rustig genieten van Odess, en daarmee ook genieten van jullie verhalen Lachen Zal het bij mij net zo verlopen of zal het aardig te mikken zijn met de regumate? Ik ben benieuwd! Ik denk alleen dat ik met een maandje net zo ben Haha!

Gave foto Sanne, jullie zijn een mooi stel Ja Je kan wel zien dat Ivanka al iets voller wordt! En wat dat drukke betreft he, tussen de 6 en de 8 maanden heeft Odessa ook zo'n race periode gehad. Ze had maar 2 versnellingen, stap en rengalop...

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 15:25

@Tinne: ziet er uit als een hele tevreden dikke buik Knipoog .

Marije: op een foto valt denk ik niet veel meer te zien als twee dagen geleden ... in tegenstelling tot Macy!! Ik denk ook niet dat ze dit nog lang volhoudt!!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:06

Marije: Dat kan lijkt me nooit meer lang duren telkens als ik hier kijk denk ik er is er vast eentje geboren Knipoog nog niet dus succes!!

Tinne: ze ziet er goed uit hoor ook haar buik gaat groeien op naar de 300 dagen ik zit nu in het midden.

Vandaag ook nog even een paar buikfoto's van jasmijn gemaakt ze blijft groeien lijkt het wel..

Eentje met zadel had ik nog niet lijkt ineens een heel klein zadel Clown

http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=QMQKPOK8

http://www.mijnalbum.nl/Foto=CFX7NCT7

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:17

Nogmaals en nu dan een foto Bloos foutje sorry!!!

Afbeelding

Afbeelding

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 17:21

Ja, grote foto's! Je had ze net wel heel klein staan!
Er zit al een mooie buik aan zeg, het is al goed te zien Ja Mooie volle staart heeft je merrie trouwens! Die van mij heeft echt een dun mini staartje...

Odess, geef het veulen de haren van pappa graag Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:24

Whoei, Jasmijn heeft ook al een behoorlijke buik zeg! Hoe gaat het rijden?

Ik hoop dat Ivanka gisteren gewoon even een gekke dag had, heb er echt geen zin in als het elke dag zo gaat als gisteren hoor Gestoord . Ben veel te bang dat we onderuit gaan op het gras dan Nagelbijten / Gniffelen
Ik wilde vandaag gaan rijden, maar dat feest ging niet door, ze kwamen mest injecteren. En opzich kan ik dan wel gaan rijden, mocht wel van mijn oom, maar ik kan echt niet rustig rijden als er constant zo'n ubergrote trekker+strontkar voorbij komt gereden Knipoog. En morgen moet ik weer tot half 6 naar school, dus vrijdag en zaterdag móet ze echt weer even aan de bak Tong uitsteken.

Odess; grappig al die stress hier he *LOL* Tenminste, nu vind ik het nog grappig... over 4 maanden stress ik zelf zo en is het allesbehalve grappig Haha!.

Marije; Het lint ligt nu in mn zadelkamer, mijn oom kwam al kijken wat ik allemaal in de auto had liggen: ik bleef maar heen en weer lopen tussen de auto en de zadelkamer *LOL* .
Ik heb trouwens ook even zitten spieken in de zak met isolatoren en ik ging even kijken hoe ze werkte, dus ik klikte er eentje dicht, maar krijg die niet meer open Clown . Moet je daar gewoon héél hard aan trekken of hoe krijg je dat ding in hemelsnaam open? *LOL*

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:29

Odess schreef:
Ja, grote foto's! Je had ze net wel heel klein staan!
Er zit al een mooie buik aan zeg, het is al goed te zien Ja Mooie volle staart heeft je merrie trouwens! Die van mij heeft echt een dun mini staartje...

Odess, geef het veulen de haren van pappa graag Haha!

Ja had het gezien wilde ze wijzigen en toen deed ik weer url ipv img ach uiteindelijk toch nog gelukt Knipoog

Ja ze heeft een flinke staart jammer genoeg zijn haar manen ook zo en trekken laat madam niet toe maar ach ik klaag niet hooor .
ben alleen benieuwd wat er over blijft aan het einde van de dracht zie dat ze aardig kunnen gaan schuren.

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:33

Tinne: ja en ze lijkt maar te blijven groeien ben benieuwd wat dat wordt ze moet toch echt nog bijna 3 maanden Knipoog

Het rijden gaat super nou ja stappen dan ze was even super heet maar nu is ze weer gewoon ouderwets jasmijn fijn hoor Pling
En ik zou idd ook niet rustig kunnen rijden met een grote kar die voorbij blijft rijden ..

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:43

Macy update:
Vanmiddag in de wei wilde ze naar binnen en voelde ze wat warm aan.
Maar dat was blijkbaar van het zonnetje en de grote temperatuursovergang want na een uurtje of 2 op stal was er niets meer aan de hand.
Ze eet prima, brok ging schoon op en ze is nu bezig met haar hooi.
Verder lijkt ze er echt 100% klaar voor, alles drilt en lubbert en melk heeft ze genoeg Clown
Af en toe is ze iets kramperig met haar achterbenen maar dat heeft ze de afgelopen dagen al eerder gehad.
Ik geef voor vanavond/nacht 50% kans op een veulen.

(het komt of het komt niet Tong uitsteken )

@ Gitta: Dat is al een mooie ronde buik!

Tinne schreef:
Marije; Het lint ligt nu in mn zadelkamer, mijn oom kwam al kijken wat ik allemaal in de auto had liggen: ik bleef maar heen en weer lopen tussen de auto en de zadelkamer *LOL* .
Ik heb trouwens ook even zitten spieken in de zak met isolatoren en ik ging even kijken hoe ze werkte, dus ik klikte er eentje dicht, maar krijg die niet meer open Clown . Moet je daar gewoon héél hard aan trekken of hoe krijg je dat ding in hemelsnaam open? *LOL*

Dicht = dicht Nagelbijten / Gniffelen
Nou ja, bijna wel... Ze zijn daarna heel moeilijk open te krijgen. Het beste gaat nog als ze op een paal vast zitten en dan met een schroevendraaier dat lipje naar beneden duwen.
Voordeel is wel dat ze ook niet zomaar open gaan, bij andere isolatoren gebeurt dat nog wel eens met veel wind.
Maar het was echt een kl*te werkje om die dingen open te krijgen Bloos!
Dus ik kan je aanraden om ze niet allemaal dicht te doen vóór het band er tussen zit Clown