Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mag ik vragen wat er is gebeurt?
. Wat is eigenlijk de plan van aanpak komende weken? Vind het nog steeds een wonder dat ze het overleefd heeft.
Dus zelfs van grof stengeling hooi kunnen ze in theorie koliek krijgen. Het is een beetje een gevalletje pech in zo een situaties.
. Ga je al dekken?
. Is er een groter risico als je haar eerder laat open zetten of als ze langer open staat voor ze moet bevallen?

. Vandaag 317 dagen.
. Of ze gaat mega overdragen of ineens super snel vullen.
wisanda2003 schreef:Dank je wel allemaal!.. op het moment heb ik wifi camera's, maar het netwerk wil me regelmatig in de steek laten.
Dadelijk in mei rond de bevalling wil ik dan een 4g camera installeren zodat ik haar toch goed in de gaten kan houden
De uier doet nog niet zoveel, maar dat had ik ook niet verwacht, is het nog wat vroeg voor.

TJ_Stables schreef:wisanda2003 schreef:Dank je wel allemaal!.. op het moment heb ik wifi camera's, maar het netwerk wil me regelmatig in de steek laten.
Dadelijk in mei rond de bevalling wil ik dan een 4g camera installeren zodat ik haar toch goed in de gaten kan houden
Lukt het dan niet om ze te bekabelen met een ethernet kabel naar extender of router?

. Ik heb ook nog een screenshot bijgevoegd waar ze even zonder pyjama stond omdat ik de camera wilde uitproberen. Dik tevreden ben ik.
Geen snoer nodig en ik kan zelfs tegen m’n paard praten (ik geloof niet dat ik dat ga doen
)