Heel heel erg veel duimen draai ik voor diegenen die nog bezig zijn en wat jammer is het als het toch niet gelukt is ondanks alle moeite.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Sarona is vanmiddag weer opnieuw geinsemineerd, baarmoedermond voelde mooi zacht aan. Donderdag scannen of het ei gesprongen is. Is wel een week van de DA sponsoren, zondag zijn ze geweest (scannen), maandag 2 keer (in de ochtend scannen en laat op de middag ei afspuiten), vandaag (insemineren), morgen heb ik een afspraak staan met de hond (darmen rammelen, af en toe niet willen eten en is al dagen ontzettende stinkscheten aan het laten), donderdag weer scannen......ik ben een goede klant.
jennyk schreef:Pica is net gescand en niet drachtig. Had ik al verwacht. Zo overleggen wanneer we haar weer naar Marjolein brengen
kyrkelover schreef:Treasure vandaag gescand en nog mooi drachtig en een kloppend hartje.
Op naar nog een allround sportpony in 2022
Shirley__ schreef:Ah wat jammer Jenny!![]()
Zirana vanmorgen gescand, opnieuw hengstig helaas maar wel al weer een ei van 4cm, overleg gehad met Hengstenhouderij en die gaf aan ei afspuiten morgen eind vd middag.. omdat haar ovulatie vorige keer bijna 5dagen heeft geduurd
. En dan vrijdagmorgen opnieuw insemineren en dan wordt ze zondag gescand of t ei gesprongen is…
en dan weer lang wachten…
MDWStables schreef:Ik heb de enquete ingevuld voor alle 3. Het harte van de derde vrucht klopte vanmorgen ook dus ik ga met goede moed voor het nieuwe jaar![]()
Heel heel erg veel duimen draai ik voor diegenen die nog bezig zijn en wat jammer is het als het toch niet gelukt is ondanks alle moeite.