Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SunnyRainbow schreef:Als iemand nog een (noorse)naam weet voor deze knappe fjordenman?

Het kost haar allemaal wel veel moeite, maar ze doet zo ontzettend 'r best en loopt zo fijn
 Het kost haar allemaal wel veel moeite, maar ze doet zo ontzettend 'r best en loopt zo fijn  

heb terug gemailt, dat ze hier niet weg gaat voordat ze helemaal betaald is
  heb terug gemailt, dat ze hier niet weg gaat voordat ze helemaal betaald is  
                                                          . En dan ook 2 keer de vraag of het niet goedkoper kon omdat ze het budget er niet voor hadden.
 . En dan ook 2 keer de vraag of het niet goedkoper kon omdat ze het budget er niet voor hadden.                                                         
 .
  . om alles door te nemen en misschien dat ik ze dan wel samen met de merrie's erheen breng en dan na een weekje de moeders ophaal en de kleintjes daar achter laat.
  om alles door te nemen en misschien dat ik ze dan wel samen met de merrie's erheen breng en dan na een weekje de moeders ophaal en de kleintjes daar achter laat.  

Komt vast goed!
 Komt vast goed! 

Het hoesten is nog niet weg maar wordt wel minder gelukkig. Ik hoop dat hij de komende dagen nog verder opknapt, want dinsdag zou het echt over moeten zijn....
 Het hoesten is nog niet weg maar wordt wel minder gelukkig. Ik hoop dat hij de komende dagen nog verder opknapt, want dinsdag zou het echt over moeten zijn....                                                         
 Ik ben hem trouwens meteen die zelfde middag gaan betalen, wilde gewoon dat ie meteen van mij was
 Ik ben hem trouwens meteen die zelfde middag gaan betalen, wilde gewoon dat ie meteen van mij was