Rinske schreef:Ja 2 keer doei Goldie Slaap lekker Ik ga zo ook liggen, wordt vanzelf wakker gemaakt als er iets is Ja daag!!!!Jij zou nu op blijven, ik ben al 2 weken op!
Nou Rinske, dat ben ik wel met Marije eens: jij moet waken zodat Marije eindelijk eens lekker kan slapen
Hoi hoi ik ben er weer. gedeeld 2e/3e geworden! En een lekkere doos Ferrero Rocher meegekregen daarvoor. Jullie hebben elkaar wel bezig gehouden vanavond! Er is een hoop leesvoer bijgekomen.Macy, pers het er nu uit, dan ben je daarna weer vrolijk!
Mmm, net uitgebreid gedoucht, nog even hoopvol Macy gecheckt, maar nee Ik geef het maar weer op voor vanavond... Welterusten dames!
Ik zie Marije!Mijn vriend is er van overtuigd dat het veulen morgenavond rond 19.00 uur wordt geboren
Zo, probleempje met internet is ook weer opgelost, alles werkt weer denk ik?Macy is zooooo zielig... Ze heeft geen hap van haar hooi genomen en wil eigenlijk alleen maar gekriebeld worden.
AgossieKun je Rinske niet in haar stal parkeren, kan die vannacht lekker blijven kriebelen en kan ze gelijk goed waken
Ze staat weer te dutten ja...Ik ga zo maar weer de birth alarm om doen en dan alles naar de slaapkamer verhuizen...