Sorry heb even geen tijd om bij te lezen.
De kleine heeft dikke knietjes met vocht en te lage antistoffen en moet dus naar de kliniek.
Wat een stress!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

oeps! Excuus! Schouder klinkt idd logischer. Maar met deze inzichten twijfel ik wel sterk over foto's maken. Ook met mijn eigen waarnemingen. Da zegt moeilijk te beoordelen door filmpjes maar lijkt niet kreupel wat de vorige keer ook de diagnose was. Alleen idd stijf. Da had wel alle beentjes bewogen (stilstaand) alle kanten op om te checken of er beperkte beweging was maar dat was ook niet. Wel licht afwijkende stand en dat is nu gecorrigeerd (blijven we corrigeren over de komende maanden), dus het zou nog best steeds groeipijn kunnen zijn. Ze groeit zo ontiegekijk snel en ze is zo massief dat ik mij dat goed kan voorstellen al vind ik het wel iets lang duren naar mijn smaak (+2 weken)
fokfanaat schreef:Dennenboom schreef:Fokfanaat: Zie ik ineens betekent echt niet dat we er een hele avond/nacht niet geweest zijn
dan heb ik het verkeerd gelezen, ik dacht dat je vanmorgen op de camera terug gekeken had dat het om 12 uur al was geboren.