Kelly, dat is netjes geheeld, zeg!! Heel fijn!
Knolselder, wat verschrikkelijk balen zeg!
edit; Top dat ze toch weer zin had! Wie weet!
AnniekSlijk schreef:Cynthia: het is idd heel moeilijk uitleggen, had de foto van je voorbeeld en fiore even naast elkaar gedaan en ik vind fiore meer een velle kleur hebben. die van je voorbeeld springt er minder uit en vind ik misschien daarom minder geel. (naast elkaar verschilt het trouwens niet heel veel.) Maar het is ook een beetje net hoe het ligt erop valt denk ik. En af en toe komt er idd een wat bruinere gloed overheen bij Fiore. Maar eigenlijk is dit een nutteloze "discussie" want Fiore is prachtig! je ziet wel flink verschil qua veulenvacht met Fiore en Lavie.
Nutteloze discussies kunnen ook leuk zijn 
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik zie Fi natuurlijk in het echt, dat is ook weer anders dan op de foto en het is inderdaad heel erg afhankelijk van hoe het licht valt.
Bedankt voor je compliment
Ondanks dat ze 'bruiner' is dan waar ik op hoopte, vind ik haar prachtig!
LaVie is inderdaad weer een hele andere tint! Ze begint nu haar veulenvacht te verliezen, dus ik hoop haar zomertintje nog te mogen zien, voordat ze haar winterjas aantrekt.
Spannend hoor, Hinte. Ik duim voor je dat ze nu wel drachtig is. Wordt wel eens tijd 
Fotsy, toen ik las dat je dacht één van de oudsten in het topic te zijn, gluurde ik nog een keer in je profiel met de gedachte:'Ze was toch niet heel veel ouder dan ik?' en nee dus (ik word in september 34), maar bedankt hè, ik voel me gelijk oud door jouw opmerking 
Kelly, ik vind dat je een hele goede keus hebt gemaakt. Wat je zegt: Het lag niet aan de merrie of de hengst, het was gewoon domme pech. Ik snap heel goed dat het nu extra spannend is, maar de kans dat dit twee keer achter elkaar gebeurt, is zo klein.
Leuke zwemfoto, mooney!
Fiore dr veulen wordt mijn 6e veulen. De vorige vijf waren allemaal van Daisy. Nu voor het eerst een veulen uit mijn eigen gefokte merrie.
(ben ik dan een fokker?
)
Polleman, wat fijn dat je het toch nog een keer gaat proberen 
Zo memere, die genezing gaat echt snel!! Wat fijn!
Wat balen, Igniss. Hopelijk lukt het nu wel.
Gefeliciteerd, Lovelyn
Oooooooooooooooooow... Fotsy, wat een schatje!!!