Vind het echt balen voor Igniss, maar er is nog een kans.
Nog even een vraag over voer

Voeren jullie die 1-1,5 bij het normale voer of ipv het normale voer?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Silly1972 schreef:ohh gaaf wist helemaal niet dat die ook in die kleur waren, maar ben dan ook alweer een tijdje uit de honden leuk hoor. Energieke honden
maar Aussie's zijn er in black tri, red tri en blue en red merle

AnniekSlijk schreef:Cynthia: het is idd heel moeilijk uitleggen, had de foto van je voorbeeld en fiore even naast elkaar gedaan en ik vind fiore meer een velle kleur hebben. die van je voorbeeld springt er minder uit en vind ik misschien daarom minder geel. (naast elkaar verschilt het trouwens niet heel veel.) Maar het is ook een beetje net hoe het ligt erop valt denk ik. En af en toe komt er idd een wat bruinere gloed overheen bij Fiore. Maar eigenlijk is dit een nutteloze "discussie" want Fiore is prachtig! je ziet wel flink verschil qua veulenvacht met Fiore en Lavie.

Ondanks dat ze 'bruiner' is dan waar ik op hoopte, vind ik haar prachtig!

)

tussen een hoop tieners als pennymeisje voel ik me al best oud en als ik naar mijn dochter kijk die al naar het eerste leerjaar gaat, zie ik soms in een flits die jaren voorbijvliegen en denk ik meer en meer, genieten genieten genieten, de jaren gaan alsmaar sneller en sneller en sneller