Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze heeft ook al hars dus ze maakt het spannend. Volgens oude eigenaresse kan dr uier nog voller
en nu schijnt zelfs de zon nog wat erbij, zwakjes maar toch.
Pandakaas schreef:Ik meld het toch maar even netjes, ik hou het gewoon niet bij om te kunnen reageren, het gaat soms zo hard! Dan vind ik het rot om maar op de paar laatste te kunnen reageren, want wil niemand overslaan.. Maar zover teruglezen en dan reageren dat hou ik op het moment niet bij![]()
Dus ik denk dat ik daarom maar weer in de mee-lees-modus ga kruipen
,

linda2008 schreef:ooohhh wanneer leer ik nu eens om het DBT niet meer op werk te openen

kan dus echt ineens heel snel gaan...
Cynthia82 schreef:Oooooo.. Crome, schiet op! We willen baby!!
Zo Rianne.. Dat gaat hard!!linda2008 schreef:ooohhh wanneer leer ik nu eens om het DBT niet meer op werk te openen
![]()
![]()
Cemlys, 182 dagen pas? Niet 282?
Dat smoeltje van haar
Ooo.. Jolandje.. waarom is ze zo knap??
Over haar achterbeentjes.. Hoe lang duurt het normaal voordat dat helemaal rechtgetrokken is? Ik had het idee dat dat wel wat sneller ging eigenlijk..
O enne... niets hoor bij Dais dr tietjes.. hoeft ook niet, ze moet nog 6 weken, maar toch.. Stel nou dat ze van plan was om me rond dag 320 een baby te geven, dan had er nu al wel wat verandering geweest