Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jes schreef:Lindy Je zou ook kunnen overwegen om volgend jaar pas te laten opereren, of met je DA een betaling regeling treffen.
Vooral het opereren ligt eraan wanneer je met hem aan het werk wil gaan en natuurlijk of hij nu niet kreupel loopt.
Mexxuna schreef:bonnieaw; je merrie ziet er mooi drachtig uit, maar als je maar 1x gescand heb, zou ik het ook willen weten, dus zou ik haar evt. laten opvoelen of scannen van buitenaf inderdaad.
Maar ze ziet er goed drachtig uit!
Zijn hier ook mensen die met hun veulens naar de veulenkeuring gaan?
Voor mij is het de eerste keer met een stamboek veulen, heb wel eigen paarden op keuringen laten lopen, maar met een veulen ben ik nog nooit weggeweest.
Daarnaast is mijn veulen natuurlijk erg laat en is tie maximaal 12 weken als de late veulenkeuring is, hebben jullie weleens met zo'n jong veulen gelopen?
Mijn mini baby was ook heel schattig vorige week! En ik moet zeggen... de echo's werken verslavend, maar heb mn eigen voorgenomen hem nu pas weer te zien als ie naast zn mamma ligt!
pretty schreef:als het veulen nu erg groeit,dan moet ze dat er ook allemaal aan zien te vreten Polleman![]()
Mijn grote merrie ook,die stond nog op pension toen ze voor't eerst drachtig was,in plaats van ronder worden,werd ze steeds magerder,gewoon omdat ze hun voer niet wilden aanpassen. Uiteindelijk hebben we ze toen weggehaald,want op 9 maand dracht zag je nog niks,ze heeft toen ook 3 weken overgedragen om het weer op te halen en een piepklein veulentje gegeven.
De shetters mogen niet onbeperkt,die zou je kunnen rollen;sommigen kunnen er dan wel weer tegen.
Vera is zo rond geworden,en die is nog geen 200 dagen,dat gaat weer ontzettend hard bij haar! Maar uit ervaring weet ik dat het dan ineens weer stabiliseert,ze kan dan nog net haar stal binnen