ook even meegekeken... leek alsof de achterbenen eerst kwamen?
Re: Wendy **NOW** @LopeN Slow Quarter Horses- « Reply #240 on: Today at 11:33:24 pm »
-------------------------------------------------------------------------------- It looked breech to me, too for a minute: don't know if I was confusing elbows with hocks. I couldn't see which way the foal finally presented.
Leek inderdaad zo, Woestijn. Gelukkig was het niet zo.
Nicole288
Geplaatst: 15-02-09 06:39
tel er ook 4 af voor een paar andere mensen Ik heb er hier dit jaar 3 om bij te waken, 1 staat bij mede eigenaar en Palona is verkocht maar hoort er voor mijn gevoel nog gewoon bij
Volgens mij trok hij het veulen in 1 beweging naar achteren en dan moet het toch in de normale positie geboren zijn, maar het zag er idd twijfelachtig uit
Die van mij is 18 juni voor het eerst gedekt. Ze is van die datum af bij de hengst gebleven en staat er nog steeds bij. Ik heb haar niet laten opvoelen maar denk wel dat ze drachtig is.
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-02-09 06:44
Welterusten Nicole288. Woestijn, d'r zijn zoveel mensen op stal dat ik het niet weet. Hij is wel zo kalm en rustig dat het goed een veearts kan zijn. *Ervaren eigenaren zijn toch ook vaak wel zo rustig eigenlijk. Ik ga er ook zo weer van tussen, wip wel af en toe binnen om te zien of ergens een high alert is. Door de link van Nicole was ik net op tijd!