Amandake heel veel sterkte

Niet alleen voor het veulen, maar ook voor alle ellende in de familie. Wat moet dit een zware maand voor je zijn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoop dat de regen op stal wel wat doorzet, daar is het zo'n droge stofbende!
 Hoop dat de regen op stal wel wat doorzet, daar is het zo'n droge stofbende!                                                         

Rijd liever voor ze het land op gaan, of als ze al weer even binnen staan. Met zo'n volle grasbuik lopen is niet ideaal en dan is hij vaak ook te tam om fijn te rijden.
 Rijd liever voor ze het land op gaan, of als ze al weer even binnen staan. Met zo'n volle grasbuik lopen is niet ideaal en dan is hij vaak ook te tam om fijn te rijden.                                                         

bij mij is het zo dat er 1 buiten het hek eet omdat die zo langzaam eet haha en 1 shet staat dan vast met eten want anders gaat iè de andere bakken eerst af voordat iè zijn eigen eten op eet de vreet zak! Het is een geregel maar ik vind het belangrijk dat ze allemaal hun eigen bordje leeg eten!
 bij mij is het zo dat er 1 buiten het hek eet omdat die zo langzaam eet haha en 1 shet staat dan vast met eten want anders gaat iè de andere bakken eerst af voordat iè zijn eigen eten op eet de vreet zak! Het is een geregel maar ik vind het belangrijk dat ze allemaal hun eigen bordje leeg eten!                                                         

Veel sterkte meid.
  Veel sterkte meid.                                                         
Sjintoo schreef:Inma is zo'n emmer niet zwaar dan? Kan me voorstellen dat dat strotouwtje wel snijdt achter hun oren.