Vanessa83 - Carly uit de duinen(v. Wellington) x E.s Prosnec - 11 April 2009 Vanessa83 - Jemilla Vegelin van Claerbergen x Collin van de gorterstraat - 23 April 2009
Mijn Respect merrie (Voorlopig keur) is drachtig van Londondance en zou moeten bevallen rond 26 mei. Ze is met vers sperma geinsemineerd, met verzendsperma lukte het niet.... Daar schijnen meer maiden merries last van te hebben hoorde ik, op advies van mijn dierenarts heb ik de merrie bij Willy Brinkman gebracht, die heeft haar keurig verzorgd en het was gelijk raak!
Onze Lusitano merrie Jocasta (Emir X Estetica) drachtig van onze Lusitano valk hengst Marialva (Dital X Galega) ze is uitgerekend op 24 Februari 2009 zie voor meer nakomelingen onze website
Mn verzorgmerrie is ook gedekt dit jaar ! (Lis De Darme x ? ) bn natuurlijk weer de naam van de hengst vergeten ze word deze week voor de 2e keer gescant !
Drachtig: Ritanel (v. Goodtimes) x Eurocommerce Singapore, uitgerekend op 1 juni 2009
Dekken ging heel soepel, 1 keer insemineren en drachtig, op controle vruchtje weg. Nog een keer geïnsemineerd en opnieuw drachtig. Op controle nog steeds drachtig en qua gedrag erg zwanger (vraagt nog net niet om zure bommen).
We hebben net gescant, ik was al bang dat je niets meer kon zien, maar er vloog steeds een beeb door het beeld, heel actief, je kon al duidelijk ribbetjes en een heel duidelijk kloppend hartje zien.. Veearts had het nog niet vaak zo duidelijk kunnen zien.. Haar scherp!!
nataly_ -Jeltsje ( v. Olof ? ) x hengst vergeten. - 20 mei Zoek nog wel even uit wie de hengst is. en de vader is geloof ik Olof. Maar zoek t nog wel even uit.