Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marlijn schreef:'Ziet er goed uit Regina!Alleen de tepels wijzen nog wat naar elkaar toe, die kunnen nog wel wat voller.
jennyk schreef:Ach ja manlief heeft net een gesprek met sjanty gevoert. Uitkomst: vanaaf voor 22uur een veulen![]()
KootMiraDrum schreef:@ Eilander, bijzonder dat je toch een deel hebt vast kunnen leggen. Gekke vraag misschien, maar wat hebben ze nu met de baarmoeder gedaan? Kon die nog gered worden?
@ Hiboune, hij is MOOI!
@ Shirefan, goed te lezen dat Chippendale lijkt te reageren!!
regina schreef:Evy schreef:Vannacht is het volle maan...dus wie weet?
Regina en Thomas: Dan houd ik me aan jullie vast, mijn merrie draagt nu 339 dagen..beetje hetzelfde als jullie merries.
Wedstrijdje?
ok, maar de jouwe wint het dan vast haha...
Whiz schreef:@regina! Die zijn er goed uit die uiers... Maar nog niets geen druppels harsjes etc?
hiboune schreef:ben erg benieuwd wie er vannacht een veulen krijgt!
regina bij hiba wezen de tepeltjes ook nog een beetje naar elkaar toe..
komt er al vocht of melkachtig spul uit der tepeltjes?
met alano gaat alles perfect!
lekker rondjes rennen om hiba heen hahaha
het is een lekkerding!en zo mak!
ik ben echt gelukkig hahaha
hiboune schreef:ja idd!
als je zachtjes knijpt komt er dan ook niks doorzichtigs uit\?
September schreef:Biancaa dankjewel
We laten haar hengstig spuiten omdat we het anders niet zien, en zodat ze echt optimaal hengstig wordt.dat oestrogeen onderzoek is eigenlijk om te kijken wanneer ze hengstig wordt en of het nodig is/goed is om haar hengstig te spuiten. Vandaar.
Thomas5 schreef:wat zouden jullie doen, nu al waken of nog niet?
ze heeft nog bijna geen uier maar dat kan snel gaan lees ik hier altijd.. Het is haar eerste en ze zit vandaag op 335 dagen.
Ik heb al een paar nachten af en toe gegluurd door m'n raam maar meestal slaapt ze gewoon of staat gras uit te trekken (het is op...)