bo heeft vandaag zijn up en douns

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BianCatjee schreef:ik heb het hele topic gelezen, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt met dat hij wegvalt! gelukkig was/is dat wel over gegaan! ik hoop voor je dat alles helemaal goed komt met Bo!!
heel veel sterkte en natuurlijk veel plezier met dit ondeugend hengstjeik moet zeggen dat hij wel heel schattig is
mooie paardjes
pascha7 schreef:ja sorry ben er niet helemaal bij met me hoofd.
![]()
voel me rot en broerd en maak me erg veel zorgen om bo
chica_lover schreef:pascha7 schreef:ja sorry ben er niet helemaal bij met me hoofd.
![]()
voel me rot en broerd en maak me erg veel zorgen om bo
geef nietik was je aan het proberen op te vrolijken
en ik schreef dat altijd wel vaker dus vandaar dat ik het zei
was niet kwaad bedoelt
Dabo schreef:Bo is toch net 7 weken... kan die wel al een heel half uur alleen dan..?
Beetje onke tijd Bren hahaha denk niet dat ik er ben dan
Veel succes in elk geval!
ShirleyA schreef:Dabo schreef:Bo is toch net 7 weken... kan die wel al een heel half uur alleen dan..?
Beetje onke tijd Bren hahaha denk niet dat ik er ben dan
Veel succes in elk geval!
Natuurlijk kan eenveulen van 7 weken wel een halfuurtje zonder zijn moeder hoor! Denk je dat ik Thimo 24 uur per dag aan de borst had hangen? hahahaha.
Het is zoals Willy al zegt juist heel goed om er vroeg mee te beginnen omdat het dan makkelijker is af te bouwen. Eneh het wordt overal gedaan.
En als de losgooibak bezet is kan je geen kant op, moet je wachten tot iedereen los is geweest... lijkt mij niet ideaal Bren. Nog maar te zwijgen over die waanzinnige plensbuien we hebben...
Azzaro schreef:jaa shir ben het met je eens en die paddocks zijn ook eigenlijk niet om te rijden (niet dat t mij wat uitmaakt)
Azzaro schreef:vervelend maar we b lijven positief denken hoor bren
maar wat zeiden ze er verder over?
pascha7 schreef:het is nu even niet anders
en heb vanmiddag 3rondtje in de binnenbak geprobeert testappen en het 3 rodtjes in piaf gezetten. en ik zie wel hoe we bo afspenen in ga alles op me eigen manier doen.
ik zou al graag langer zonder bo willen tuffen door de bak maar bo magnog helemaal nog geenstres opbouwen ivm de sproeipoep die hij heb en daarom rij ik lekker met bo en pas in de paddock. en iedereen die er een probleem mee heb het lekker pech en dat is dan lekker hun probleem niet de mijne.
Azzaro schreef:ik ben het met shir eens niet om je aan te vallen ofzo hoor bren want je bent een hele lieve meid
en als we is een keer iets voor jou moeten doen moet je het ook zeggen hejij doet ook altijd onze paarden