hallo allemaal ,hier ben ik dan weer .Ik ben heel erg blij te horen dat juliie nog steeds voor fighter duimen
hij heeft jullie steun nog heel hard nodig Ik was al vanmiddag naar hem toe en de verzorgster die tevens zijn fysio doet vond hem heel erg vooruitgegaan
Ik wil haar vooral bedanken :Miet je bent een schat !!!!!!!!Hoe zij zich voor Fighter inzet ,lijkt wel of het een baby is .
Maar ik heb bewust nog niet gepost om niet te hoopvol te zijn ,daar deze namiddag de 2 artsen alles nog eens goed gingen bekijken
Om 4 uur is mijn man er naartoe gegaan en kwam met goed (gezien de omstandigheden dan toch) nieuws naar huis :Fighter was met beide beentjes gespalkt en stond met hulp mooi recht (

)op de beentjes en kon heerlijk wat melk lurken bij mams .Is dat geen goed nieuws???
We zijn er nog niet hoor ,maar als ze dit doen is het toch ook dat ze erin geloven of niet ,soms?
Hij zal ook naar een andere box verhuizen waar een katrol in staat en daar mag hij een paar uur per dag in hangen ,zodat hij echt moet gaan staan op zijn hoefjes en niet op zijn kogeltjes .
Hij bibberde echt van inspanning ,ze gaan hem ook een beetje pijnstiller geven om hem toch een beetje te helpen.fighter moet nu alleen nog durven te staan !!maar ik denk dat dat ook wel zal lukken ,hoeveel vuur en doorzetting er in dat beesje zit .
Dus iedereen blijven duimen voor fighty,het helpt..
ohja ,woensdag krijgt ie ijzertjes aan ,volgens mij het jongste bokpaard die bij de smid langs

gaat
Foto's komen eraan