Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Oe, vandaag dag 80
 Oe, vandaag dag 80  ! Nog 20 dagen en we zitten al op de 100! (begin je dan al iets te zien? ik begin ongeduldig te worden
! Nog 20 dagen en we zitten al op de 100! (begin je dan al iets te zien? ik begin ongeduldig te worden  ).
).  !
!  

Alleen gister, toen ik een hand op haar buik legde, wat ik elke ochtend doe, hapte ze ineens naar achteren!
 Alleen gister, toen ik een hand op haar buik legde, wat ik elke ochtend doe, hapte ze ineens naar achteren!   Dat heeft ze zeker tot vijf keer toe gedaan. Ook hapte ze in de spijlen van de stal etc. Dit had ik echt nog nooit eerder meegemaakt. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Vanochtend was het overigens weer helemaal goed!
 Dat heeft ze zeker tot vijf keer toe gedaan. Ook hapte ze in de spijlen van de stal etc. Dit had ik echt nog nooit eerder meegemaakt. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Vanochtend was het overigens weer helemaal goed!    

! Ik heb nog niks zien bewegen helaas, maar de vorige keer ook pas op het laatst, Sim is een vrij brede merrie en volgens mij heeft ze gewoon "te" veel ruimte
 ! Ik heb nog niks zien bewegen helaas, maar de vorige keer ook pas op het laatst, Sim is een vrij brede merrie en volgens mij heeft ze gewoon "te" veel ruimte  !!
 !! , mocht ik na vanavond niet meer op bokt komen dan vond ze dat bijkbaar niet zo leuk
 , mocht ik na vanavond niet meer op bokt komen dan vond ze dat bijkbaar niet zo leuk  . Ze is heel erg "blijf van mijn lijf" wanneer ze drachtig is, maar ik wil het veuilen zo graag voelen, hoef ik ook niet meer te twijfelen!!
 . Ze is heel erg "blijf van mijn lijf" wanneer ze drachtig is, maar ik wil het veuilen zo graag voelen, hoef ik ook niet meer te twijfelen!!                                                         
 . Bij mijn vorige merrie was het precies andersom, die was buiten de dracht een enorm kreng, maar in de maanden van de dracht veranderde ze echt in een lief dier dat veel aandacht wilde.
 . Bij mijn vorige merrie was het precies andersom, die was buiten de dracht een enorm kreng, maar in de maanden van de dracht veranderde ze echt in een lief dier dat veel aandacht wilde.
jeddah schreef:@Mac, weet jij nog hoe Lee vorig jaar droeg? Sim had toen zeker geen punt buik en het was een merrie. Ben benieuwd wat voor buik Lee had?
 . Lee vindt menselijk lichamelijk contact eigenlijk altijd fijn; ook tijdens de dracht. Vooral op het laatst van de dracht zou ze het liefst bij je op schoot zijn gekropen. Ze was toen echt héél erg
 . Lee vindt menselijk lichamelijk contact eigenlijk altijd fijn; ook tijdens de dracht. Vooral op het laatst van de dracht zou ze het liefst bij je op schoot zijn gekropen. Ze was toen echt héél erg   Pepsi en Shane moeten momenteel vooral bij haar uit de buurt blijven, want anders vreet ze ze op. Ze staat eigenlijk de hele dag een beetje voor zich uit te dromen. Ze glanst, haar ogen staan helder en ze is duidelijk erg tevreden.
  Pepsi en Shane moeten momenteel vooral bij haar uit de buurt blijven, want anders vreet ze ze op. Ze staat eigenlijk de hele dag een beetje voor zich uit te dromen. Ze glanst, haar ogen staan helder en ze is duidelijk erg tevreden.                                                         
 Dit jaar niet gelukkig! Maar ik hou haar goed in de gaten!
 Dit jaar niet gelukkig! Maar ik hou haar goed in de gaten!                                                         

!
 !
jeddah"]
Jeetje Mac, wat zeg ze er toch super uit die Lee!!
[/quote]
6 kilo merriebrok op een dag, twee kilo wortels en zwangerschapsmassage van het vrouwtje .... dat wil wel
!
[quote="jeddah"]
Daar had ze toch wel een ronde buik, geen punt zo te zien!
[/quote]
Nu heeft ze meer een punt ... zou ze dan toch ....???
[quote="jeddah"]
bij ons allemaal dus een gevaar voor eigen leven als we aan de buik willen zitten!
[/quote]
Bij mij (nog) niet. Ze vinden het allebei prima. Ik voel wel dat er behoorlijk spanning staat op zo'n buik, dus ik kan me voorstellen dat er merries zijn die het NIET prettig vinden als je eraan zit.
[quote="jeddah schreef:Het rare van Simply is dat ik wel aan haar uier mag komen, graag zelfs, dat vndt ze heerlijk!! Dat vindt ze altijd lekker hoor, ook wanneer ze niet drachtig is.
 .
 .                                                         
Mac schreef:Ja, uiers schoonmaken is altijd feest!! Soms tilt Lee zelfs haar achterbeen op zodat ik er (naar haar idee) beter bijkan.