Ja met een C. En het moet een Welsh naam zijn die uit te spreken is of er moet een NL roepnaam bij die er een beetje op lijkt...
MarijeR schreef:Ja met een C. En het moet een Welsh naam zijn die uit te spreken is of er moet een NL roepnaam bij die er een beetje op lijkt...Hoe werkt dat dan? Moet de naam van het veulen met dezelfde letter beginnen als de moeder?
nou idd, ik kan helaas niet te lang meer kijken vrees ik.. Heb erg last van mijn rug, dus ga het niet volhouden als ik nog normaal wil slapen vannacht
Hengst: Clyde (heard from afar), Connor (much wanted ) CurtisMerrie: Caitlin ( pure beauty) Carys (to love), Crwys (Cross)Op Curtis na zijn dit allemaal welshnamen
Billy schreef:Hengst: Clyde (heard from afar), Connor (much wanted ) CurtisMerrie: Caitlin ( pure beauty) Carys (to love), Crwys (Cross)Op Curtis na zijn dit allemaal welshnamenClyde had ik al genoemd! Caitlin vind ik ook wel lief klinken!
MarijeR schreef:Voor een merrie ben ik eruit. Dan moet het maar een merrie worden he? Je wilt het zeker nog niet zeggen he? Sowieso wil je weer liever een merrie, neem ik aan?
MarijeR schreef:Voor een merrie ben ik eruit. Dan moet het maar een merrie worden he? Volgens mij wordt het een hengst.. Is eigenwijs, en mannen zijn altijd eigenwijs
Bij mij ververst de cam niet automatisch. Zijn dat de problemen die anderen al eerder hadden? Beetje lastig wel...
MiraMar schreef:Bij mij ververst de cam niet automatisch. Zijn dat de problemen die anderen al eerder hadden? Beetje lastig wel...Ik heb dat idd ook..
Daar heb ik sinds gisteren dus ook last van MirMar en zijn inderdaad de problemen waarover we het eerder hadden.Caitlin vind ik een hele mooie naam