Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Seven schreef:Wat jammer baudy
Niet via een ibop alsnog aanbieden of ook exterieur matig net niet genoeg?

wordt ik overspoeld met vragen. Al zijn er ook genoeg die niet dit budget hebben.
 wordt ik overspoeld met vragen. Al zijn er ook genoeg die niet dit budget hebben.

De hengst was nog niet eens in de buurt of in dezelfde stalgang haha. Ik ben benieuwd of ze overmorgen nog wilt
 De hengst was nog niet eens in de buurt of in dezelfde stalgang haha. Ik ben benieuwd of ze overmorgen nog wilt                                                         

of hengstig spuiten op 20 dagen.
 of hengstig spuiten op 20 dagen.                                                         

Heb je een correct dravend paard. Maar geen wauw factor. Krijg je een 5... en die telt dubbel
 Heb je een correct dravend paard. Maar geen wauw factor. Krijg je een 5... en die telt dubbel En dan ben ik zo bang dat je een hele donkere valk krijgt die er uit ziet als normaal bruin
 En dan ben ik zo bang dat je een hele donkere valk krijgt die er uit ziet als normaal bruin 

Hopelijk alles vlot drachtig
 Hopelijk alles vlot drachtig