Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaDonna75 schreef:Ik heb even gespiekt in je profiel Balko, ik denk dat je bij mij in regio woont. Ik herken een manege waar je met de vos rijdt
AM_Horses schreef:Kabayo. Klopt, Liezella is al gedekt nu 8 dagen geleden. White Dream is echt mega gegroeid en veranderd. En nog zie je hem ontwikkelen.
Perry is leuk. Echt een bijzondere kleur. Zo zonde dat hij zo'n knauw heeft gehad. Wormen doen geen goed.
Balko. Vindt het echt een toffe merrie
Nobel01. Wat balen. Als er zoveel tijd tussen springen van eieren zit. Is het vaak geen succesvolle cyclus. Ik duim natuurlijk voor wel
KikiWD doet het met plezier. Ik zal de wensen in fluisteren. Merrie? Valk?
Muronia schreef:Elina we gaan 28 april scannen met beide. Ik vind je hengst leuk, laat hem maar lekker opknappen. Is hij nu van je zelf?
Kiki sneu is dat he, als het dan toch niet lukt. Ei bij je merrie groeit nu mooi door, ik duim voor je!
Nobel, een vervelende ronde zo. Ik geef je gelijk dat jullie het nu zo gaan doen. Zou toch moeten springen na afspuiten nu zou je denken.
Ik heb klijndijk (kliniek) vanmorgen gebeld om te vragen of er toch niet nog iets is dat ik nu nog kan doen om dat laatste beetje vocht er nog uit te krijgen voor vrijdag. Rond vrijdag zou het vruchtje in de baarmoeder moeten aankomen nl. Ze zouden mij terugbellen. Ik ben erg benieuwd..