ual_96, Fotsy en Dennenboom: Thanks

J_emma: Succes ermee, kan zomaar hard gaan inderdaad.
wayoflife: Daar zeg je me wat. Het is inderdaad veel eerder rustig. Wie weet heeft de avondklok er wat mee te maken.
Olga89: Aangespoelde walrus. Raap me op

Dustinlover: Nog even geduld inderdaad, komt goed!
Cioccolato: Gefeliciteerd

xLeoniee: Welkom

Kabayo: Wat een knapperd! En wat leuk dat hij vernoemd is naar je vader en je broer! Hij is in ieder geval op populair

AnsoDM: Fijn dat het beter gaat

xAnnouk: Dat komt vast goed, die dagen maakt ze wel vol.
stal_HD: Nog even volhouden! Wel fijn dat er twee bijna veilig zijn.
keresa: Spannend hoor!
Kiss1990: Kom bij de club

DDDara: Ik zie je al gaan in je badjas

Michelle5418: Ze is echt mooi gelukt. Wat gaaf dat je de dekking gewonnen hebt!
essie_blue: Fynch Hatton had ik al goede verhalen over gehoord, maar die heeft mij ook echt overtuigd. Ik ben benieuwd hoe het karakter is. Toch jammer dat je die hengsten niet in levenden lijve kan beoordelen door de corona en de afstand. Revolution moet je echt een bepaald type merrie voor hebben, net als Dynamic Dream (beide totaal verschillend).
Sanne96: Wat is ze leuk. Ben je er al over uit hoe ze gaat heten?
Rianne1807: Dat schiet op! Spannend hoor. Ik heb inderdaad ook een Pavo SOS-kit staan. Je weet maar nooit.
sannahtris: Quick is leuk! Fijn dat het goed gaat. Over de keuringen, ik denk dat ik niet ga. Als er nou iets heel aparts uitrolt meld ik die misschien wel aan voor een veiling, maar dat is allemaal online en ze komen vaak thuis filmen. Ik zie het wel als ze geboren is. Betreft de wormenkuren, ik denk dat je dat het beste kan kortsluiten met je DA.
jennifer0 350?!

Symke: Welkom! Sneu dat je vorig jaar het veulen verloren bent

Icecrystal: Inderdaad opschonen, is normaal

tamaramt: Prima lijstje zo. Succes!
Neonlight: Ik snap dat je die twee mist

KahlueB, Renske_W, Luna2006: en immii_clarr: Spannend! Bijna veilig!
Vulina: Dat gaat snel gebeuren! Ben heel erg benieuwd wanneer de kleine zich aandient.
LaDonna75: Heel veel sterkte

Fotzy: Mijn merries dromen ook regelmatig, vind het altijd een grappig gezicht

cp112: Dat lijkt nog wel even te duren, ze heeft geen haast.
StalMelyn: Gelukkig iets meer voorbodes dit keer, helpt toch wel met de voorbereiding.
Knolselder: Hier ook hoor, camera kijken en merries checken is mijn grootste bezigheid op het moment

Fleuribelle: Gefeliciteerd!

Eefje was wat timide vandaag, maar eet gestaag door en staat verder rustig. Ze heeft een heel klein beetje hars nu, maar gezien ze de vorige twee keer de melk minimaal een dag of 2 liet lopen, verwacht ik vannacht nog niks. Deja trok vandaag ook nog flink wat sprintjes in de wei, die voelt zich in ieder geval kiplekker. De smid is vandaag geweest en heeft ze bekapt op de valreep. Kan aan Eef wel merken dat ze er klaar mee is, maar wat wil je op dag 342