marije1502 schreef:Hallo allemaal. ik meld mij graag aan
wij hebben gisteren onze merrie Dolce ( souvenir x quattro b) laten insemineren.
de vader van het veulen is Frederik Hendrik van Nassau, een barock pinto hengst.
Ik ben in dit ras verzeild geraakt door mijn man, die helemaal weg is van de barock pinto paarden. En die dit jaar dan ook mijn oldenbruger merrie mag gebruiken voor het stamboek. ( man helemaal happy)
het is het 1e veulen dat wij op onze eigen stal gaan fokken. Voorheen hadden wij de dames op andere stallen staan en werd de begeleiding daar dan ook gedaan. Ik heb al aardig wat geboortes meegemaakt, maar dus nog nooit alles helemaal zelf moeten doen.
ik sluit mij hier graag aan om gebruik te maken van jullie ervaringen en om mijn eigen vragen te kunnen stellen, en mijn onzekerheden te bespreken
Zelf ben ik net bevallen van een kleine jongen, ik lees veel mee, maar kan helaas niet altijd reageren omdat ik mijn handen letterlijk vol heb! De hormonen vliegen mijn man dus om de oren, die van onze merries en die van mij haha.
Dolce zal op 14 mei gescand worden, nu dus duimen!
groetjes, Marije
Welkom! Even spannend nog dus. Mijn beide merries gaan ook rond die tijd voor controle om te zien of het heeft gepakt.