Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Woogy schreef:xPenny: ik vind mijn lijnteelt merrie echt enorm goed. Ze heeft een waanzinnige bouw, super karakter en gangen. Alleen heeft ze bagger benen van haar overgrootvader, en dat is voor een renpaard niet ideaal
Ondanks dat hij zelf een enorm goed renpaard was, had hij geen mooie benen en dat is dus wel waar ik nu mee zit.
Het hoeft niet, maar de kans is wel heel erg aanwezig.
Kun je niet bij Zangersheide vragen of ze een gelijke hengst hebben met een andere pedigree?

Ze toont alleen heel slecht hengstig dus nu al aan het opletten op tekens. Deze hengst gekozen om zijn kalmte en hoogte, ze zijn ongeveer dezelde hoogte en vind deze juist goed voor mijn haflinger. Het veulen (haar enige waarschijnlijk) blijft hier en wordt voor de dochter.
De keuze was niet makkelijk, maar door dat wij voor het BTS kiezen is de keuze ook niet heel groot en veel hengsten zijn dan toch te hoog voor onze merrie 1.40. Dr pssm test is onderweg dus hopelijk snel antwoord dan weten we het 100% zeker 
als ze zo graag willen maar niet mogen. Hahaha Formidable wilt ook wel elke dag
zou een goede zijn voor embryo's. Zo proberen we dichtbij de ovulatie te zitten, en dan nog hopen dat niet al die andere gaan ovuleren. Maar sperma van Formidable blijft ruim 3 dagen goed. Dus ik vrees weer voor een 2ling