pol1 schreef:miss_lizje schreef:Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik vind de foto's van verschillende veulens die hier nu worden geplaatst best hinderlijk en bijna onder reclame vallen.![]()
Heel leuk dat jullie veulens hebben opgegeven voor de verkiezing, maar als ik foto's wil kijken klik ik wel op het betreffende stemtopic etc. Het draagt na mijn mening niet bij aan de discussie hier.
Hinderlijk lijkt me wel heel zwaar verwoord!
En weet je je hoeft de foto's niet aan te klikken.. Heeft niks met reclame te maken ( zeker niet als de winnaars toch al bekend zijn van te voren!
Het had me ook verbaasd als jij dit hinderlijk had gevonden aangezien jij hier een complete hommage aan je veulen plaatst. Open dan je eigen topic, maar dit is toch echt niet de bedoeling. Beetje flauw om er maar vanuit te gaan dat jij dit mag omdat je denkt te weten wie de winnaars worden.
Ik heb nog niet gestemd, doe dat ook niet... vind het echt een onzin-gebeuren die populariteitswedstrijdjes. Maar snap aan de andere kant de lol ook wel... Alleen: maak het niet groter dan het is, want of je dik verliest of dik wint: morgen gaat gewoon de zon weer op en staat het populairste veulen of minst populaire veulen gewoon zijn/haar hooi te eten en zal het hem/haar worst zijn of 'ie een 'titel' op Bokt gekregen heeft! 

) on topic: ik heb een poll geopend met de vraag hoe mensen gestemd hebben op de veulens: