Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:15

pol1 schreef:
miss_lizje schreef:
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik vind de foto's van verschillende veulens die hier nu worden geplaatst best hinderlijk en bijna onder reclame vallen. :o
Heel leuk dat jullie veulens hebben opgegeven voor de verkiezing, maar als ik foto's wil kijken klik ik wel op het betreffende stemtopic etc. Het draagt na mijn mening niet bij aan de discussie hier.

Hinderlijk lijkt me wel heel zwaar verwoord!
En weet je je hoeft de foto's niet aan te klikken.. Heeft niks met reclame te maken ( zeker niet als de winnaars toch al bekend zijn van te voren!

Het had me ook verbaasd als jij dit hinderlijk had gevonden aangezien jij hier een complete hommage aan je veulen plaatst. Open dan je eigen topic, maar dit is toch echt niet de bedoeling. Beetje flauw om er maar vanuit te gaan dat jij dit mag omdat je denkt te weten wie de winnaars worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:19

Picasso schreef:
Ik vind het nog steeds heel grappig dat mensen zich zo druk maken om 'hun 15 minutes of fame' op Bokt.... waar gáát het over! :D Ik heb nog niet gestemd, doe dat ook niet... vind het echt een onzin-gebeuren die populariteitswedstrijdjes. Maar snap aan de andere kant de lol ook wel... Alleen: maak het niet groter dan het is, want of je dik verliest of dik wint: morgen gaat gewoon de zon weer op en staat het populairste veulen of minst populaire veulen gewoon zijn/haar hooi te eten en zal het hem/haar worst zijn of 'ie een 'titel' op Bokt gekregen heeft! :+

Dit. Gewoon exact dit. Maak je er toch niet zo ongelofelijk druk om! Zelfs de kinderen uit mijn 10-jarige broertjes klas zouden dit nog volwassener doen..

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:21

Waarom zou je niet wat foto's mogen plaatsen??? Volgens mij niet verboden!
Weet niet maar sommige nemen de hele verkiezing wel heel serieus!

Tieneke

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:23

Omdat dit helemaal geen fototopic is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:23

pol1 schreef:

Het is wel irritant.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:24

Tieneke schreef:

Wat een onzin!!
Jammer al die negativiteit!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:25

pol1 schreef:

Omdat het oftopic is... :+

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:27

Picasso schreef:
Ik vind het nog steeds heel grappig dat mensen zich zo druk maken om 'hun 15 minutes of fame' op Bokt.... waar gáát het over! :D Ik heb nog niet gestemd, doe dat ook niet... vind het echt een onzin-gebeuren die populariteitswedstrijdjes. Maar snap aan de andere kant de lol ook wel... Alleen: maak het niet groter dan het is, want of je dik verliest of dik wint: morgen gaat gewoon de zon weer op en staat het populairste veulen of minst populaire veulen gewoon zijn/haar hooi te eten en zal het hem/haar worst zijn of 'ie een 'titel' op Bokt gekregen heeft! :+

Eens.

'Maak het niet groter dan het is' geldt trouwens voor heel veel discussies op Bokt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:28

Laurie schreef:
Picasso schreef:

Eens.

'Maak het niet groter dan het is' geldt trouwens voor heel veel discussies op Bokt :D

Precies wat ik ook al zei _/-\o_

Om een of andere reden willen mensen gewoon heel veel discussiëren. Over alles. Maar dan ook alles :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:29

pol1 schreef:
Tieneke schreef:

Wat een onzin!!
Jammer al die negativiteit!

Ehm, nee, is geen onzin :+

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:30

In principe is het niet de bedoeling om een bericht dat niet op een fotoforum staat te ondersteunen met meer dan 2 foto's. En uiteraard zijn daar uitzonderingen voor, als het gaat om een leerzaam topic waarbij de foto's per stuk gebruikt worden om iets uit te leggen (hoefafwijkingen bijvoorbeeld). Maar jij gooit 6 grote foto's in één bericht terwijl die er eigenlijk in dit topic helemaal niet toe doen. Het gaat namelijk niet om jouw veulen (of welke deelnemer dan ook), het gaat om de verkiezing zelf. En dus is een dergelijk foto"spam" storend.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:32

Zinloos discussies ook niet! Maar aangezien het irritatiegehalte hier groot is zal dit ook wel weer irriteren!

Ik ben het eens met Picasso! Wat een drukte om niks!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:37

Nies_ schreef:
"De forumkoninging" _O-

Ja? Ik ben gearriveerd! Boktgenoten, hallo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:38

lieveli schreef:
Nies_ schreef:
"De forumkoninging" _O-

Ja? Ik ben gearriveerd! Boktgenoten, hallo!

Uwe majesteit :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:39

Wij zijn zeer vereerd met de titel. En ook zeer geamuseerd door de discussie. Wij pakken er een beetje koninklijke popcorn bij.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:40

pol1 schreef:
Zinloos discussies ook niet! Maar aangezien het irritatiegehalte hier groot is zal dit ook wel weer irriteren!

Ik ben het eens met Picasso! Wat een drukte om niks!

Als men zich nou eens iets minder snel op de teentjes getrapt zou voelen wordt het hier vast een stuk gezelliger.

Lieveli :)F

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:41

lieveli schreef:
Wij zijn zeer vereerd met de titel. En ook zeer geamuseerd door de discussie. Wij pakken er een beetje koninklijke popcorn bij.

Met koninklijke boter?

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:43

Ik heb nog nooit gestemd op een boktveulen en zal dat nu ook niet doen.
Hét boktveulen voor mij is gewoon het veulen dat mij aanspreekt. En dat is er niet eentje, dat zijn er heel veel. <3
Ik weet niet eens wie de boktveulens van de vorige jaren waren en dat interesseert me ook helemaal niet. Ook dit jaar zal ik -misschien- voorbij zien komen wie de winnaars zijn om het vervolgens direct weer te vergeten. :+

Kom op zeg, elk veulen is leuk, lief en speciaal op zijn/haar eigen manier. Als iemand zonodig een momentje van fame wil hebben door een verkiezing te winnen, prima toch. Of gewoon zijn/haar veulen wil showen, ook prima. Geen enkel veulen/pony/paard kan tippen aan mijn 3 donders, dus die blijven sowieso voor mij altijd op #1 staan. <3 (En heb er ook geen probleem mee als ik de enige ben die dat vindt :D )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:44

Victory-Boy schreef:
Hét boktveulen voor mij is gewoon het veulen dat mij aanspreekt. En dat is er niet eentje, dat zijn er heel veel. <3
Ik weet niet eens wie de boktveulens van de vorige jaren waren en dat interesseert me ook helemaal niet. Ook dit jaar zal ik -misschien- voorbij zien komen wie de winnaars zijn om het vervolgens direct weer te vergeten. :+

Kom op zeg, elk veulen is leuk, lief en speciaal op zijn/haar eigen manier. Als iemand zonodig een momentje van fame wil hebben door een verkiezing te winnen, prima toch. Of gewoon zijn/haar veulen wil showen, ook prima. Geen enkel veulen/pony/paard kan tippen aan mijn 3 donders, dus die blijven sowieso voor mij altijd op #1 staan. <3 (En heb er ook geen probleem mee als ik de enige ben die dat vindt :D )

Vergeten zal moeilijk zijn gezien het hun hele bokt-carriere in de titel blijft staan bij volgende topics! _O- _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:46

Pichu schreef:
lieveli schreef:

Met koninklijke boter?

Kokosolie, wij zijn op dieet |(

Ik denk trouwens dat die hele verkiezing een beetje verouderd is. Ik stem niet, nooit gestemd, ik word doodziek van al die berichten van 'ohhh stem op mijn veulen' en de keuze is onmogelijk. Alle veulentjes zijn lief, leuk en schattig.

Ayasha schreef:
Victory-Boy schreef:

Vergeten zal moeilijk zijn gezien het hun hele bokt-carriere in de titel blijft staan bij volgende topics! _O- _O-

GOUDEN BOKT-VEULEN HERMAN VIERT ZIJN 21E VERJAARDAG. It's funny, 'cause it's true.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:46

Ayasha schreef:
Victory-Boy schreef:

Ik hou van jou! _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:48

All hail Queen Lieveli! _/-\o_ :)F

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:49

The Royal bad-ass?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:50

Had ik nou maar een veulen |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:52

Back (ongeveer ;) ) on topic: ik heb een poll geopend met de vraag hoe mensen gestemd hebben op de veulens: [FZ] Veulenverkiezing: hoe heeft iedereen gestemd?

Misschien dat stomweg de achterliggende gedachtes van de stemmers turven eens laat zien hoe er nou eigenlijk echt gestemd wordt?