Lieve, lieve TS, Dikke knuffel voor jou! Ondanks dat ik je helemaal had ik er toch de behoefte aan om dit te plaatsen. Neem je tijd, wees kwaad, wees verdrietig, maar bovenal hoop ik dat je ooit kan genieten van de korte tijd die jullie samen gehad hebben!
En dan kijk ik naar mijn merrie met veulen buiten... En dan besef je ineens hoeveel geluk ik daarmee mag hebben. Gatver, dat is dit naar, sprakeloos. Helemaal het beeld erbij, dat net Una ook dit er nog bij moet krijgen. Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
jemig wat een ontzettende rake foto. Hij kont regelrecht mijn hart binnen. De tranen rollen over mijn wangen! Arme UNA, Fortuna en iedereen betrokken bij dit bijzondere duo.
Jeetje, die foto zegt genoeg. Tranen staan in mn ogen. Lieve, kleine, vrolijke Fortuna is er niet meer... verschrikkelijk. Ik wil je echt heel erg veel sterkte wensen de komende tijd.
Je hebt waarschijnlijk alles, maar dan ook echt alles, eraan gedaan om haar te redden en dat is bijzonder!!
Wat een vreselijk einde tranen in mijn ogen door die foto. Alles wat je hebt meegemaakt moet zo vreselijk eindigen. Heel veel sterkte hopelijk kun je dit met de tijd een plekje geven.