Eindelijk wat goed nieuws, na 10 dagen! De bacteriën van ons kleine meisje zijn gevoelig aan het antibiotica dat ze krijgt. Ze starten nu het orale antibiotica die specifiek voor die gewrichten is. Om dan de zware te kunnen afbouwen. Ze doen vandaag of morgen nog een scan om te kijken hoe de gewrichten er aan toe zijn. Alsook om goed te kunnen opvolgen. Indien die scan vrij goed is, mag ze snel naar huis op de orale antibiotica! Hoera! Ze is nog lang niet genezen maar het begint de goede richting op te gaan! Nu nog even duimen dat de schade aan de gewrichtjes niet te groot is!
Ik hoop dat de schade heel erg mee zal vallen, er kon tenslotte meteen ingegrepen worden. Mijn duimen draaien alvast dat dat kleine dappere veulentje binnenkort mee naar huis mag!
Dat is fijn nieuws. Ik blijf duimen voor jullie! Hopelijk valt de "schade" aan de gewrichtjes mee!
Mirranda
Geplaatst: 13-05-14 19:44
Goed nieuws zeg !! Er valt vast een beetje spanning weg bij je.
Je kleine kanjer vecht zich doorheen. Hopelijk houdt ze er verder niets aan over, maar dat is voor latere zorg. Eerst overleven. Zou fijn zijn als je haar binnenkort weer thuis hebt.
We duimen verder op een blijvend stijgende lijn
Bonny_CT
Geplaatst: 13-05-14 19:44
Dat klinkt super! Eindelijk een lichtpuntje.. Ook ik blijf mee duimen!
pmagnetiseur
Geplaatst: 13-05-14 19:48
Hey Evikes, Dat is mooi nieuws na alle mindere berichten! We gaan d'r voor!
rocymax
Geplaatst: 13-05-14 19:56
Wat een heerlijk nieuws TS Jullie verdienen het zo dat alles weer goed komt. Ik blijf evengoed doorduimen