Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 19:49

Helaas even een kl*te moment. Ik haalde Luun net van de wei om haar te spuiten en haar animalintex om te doen. Ik zag dat ze niet helemaal tact liep maar schrok op stal toch even. Het is weer net zo dik als toennwe begonnen. Ik heb haar pijnstillers (Voreen) weer drastisch moeten verhogen het einde is zoek.... Nog 1 week de tijd om sterk te genezen, want dan is haar AB kuur afgelopen en hebben we vanuit Zeddam geem oplossingen meer.

Verdomme!

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 19:51

een stalgenoot van mij gebruikt magneet therapie van de paardendrogist voor zwellingen e.d. die is er erg over te spreken!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 19:52

Ik volg het topic al een tijdje, hoop elke keer goed nieuws te lezen. Misschien moet je contact op nemen met dierenartsen de Graafschap. Ik zit bij hun in Vorden, en zij gaan echt tot het gaatje. Misschien dat zij er een andere kijk op hebben en iets anders kunnen "verzinnen" Je kan altijd proberen het verhaal voor te leggen, foto's te laten zien. Mijn paardje heeft al veel moeten door staan, maar dankzij de dierenartsen die nooit opgaven, is het wel goed gekomen. Al begrijp ik wel dat je dan wéér een dierenarts moet bellen..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 19:52

Is het niet zo dat ze juist door de pijnstilling haar been veel te zwaar belast met al die bokkesprongen? Paar dagen rust op stal misschien? Ik gok maar wat want ik gun jou en Luun zo dat er wat helpt,sterkte.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 19:58

Stal rust was uit den boze, ze moest juist blijven bewegen om de genezing voort te zetten. Zonder oijnstillers kan ze amper lopen dus het is heel moeilijk om die hoeveelheid af te tasten...
Ik bijt ook elke keer op m'n lip als ze zo gek doet. Maar ik vind het ook vreselijk om haar op 3 benen te zien!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:21

Potverdikkeme, wat een tegenvaller :( !

En gewoon de helft geven van de pijnstillers ?
Zodat ze toch blijft bewegen, maar niet te veel gekkigheid uithaalt ??

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:23

Giolli schreef:
Stal rust was uit den boze, ze moest juist blijven bewegen om de genezing voort te zetten. Zonder oijnstillers kan ze amper lopen dus het is heel moeilijk om die hoeveelheid af te tasten...
Ik bijt ook elke keer op m'n lip als ze zo gek doet. Maar ik vind het ook vreselijk om haar op 3 benen te zien!

Aah meid. Ik blijf elke keer hopen op verbetering.. En nu dit weer. Wat zuur. :(:)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 22:23

Klote allemaal zeg....! ;(

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:56

Is het gelukt om de animalintex eromheen te doen? Ik hoop zo dat het morgenochtend weer een stuk is opgeknapt door de animalintex!!
ik duim voor jullie, geef de moed nog niet op hoor meis!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 22:58

Fargo, het was heel moeilijk. Haar been deed vandaag natuurlijk al zeer en dat motiveerde ik niet echt door er aan te zitten. Ik kreeg het er bijna niet omheen omdat het best glad spul is en ik met m'n andere hamd de bandage moest doen. Uiteinderlijk wel gelukt maar ik moet er even mee oefenen. Helaas vond Luun het minder leuk.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:10

In het begin is het waarschijnlijk handig om het met zijn twee-en te doen, sorry dat ik daar niet aan gedacht heb. Als bijvoorbeeld je vader of je broer het op zijn plaats/bij elkaar houdt, kan jij de bandage eromheen draaien. Na verloop van tijd wordt het makkelijker maar goed voor een veulen is alles nieuw natuurlijk dus dan is het samen doen denk ik het slimste, dan heb je het meeste kans dat het er vlot en redelijk goed om heen komt....

Nu maar hopen dat het zoveel verlichting gaat geven als het kan geven, want ik heb er heel veel problemen en zwellingen zo verschrikkelijk van opzien knappen.. Het moet haast bij haar ook gaan helpen zeker tegen de zwelling. Morgenochtend been even afspoelen en morgenavond nieuwe ronde nieuwe kansen. ik duim voor jullie!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 08:02

En heeft het spul van fargo geholpen?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 08:18

Helaas heeft ze het er op een of andere manier afgekregen. Ik denk omdat ze zoveel krabt met haar tanden... Vanavond nog een keer proberen denk ik..

Gentle_Vival

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:21

Wat een naar nieuws weer. Jammer dat ze de bandage afgekregen heeft.
Ik ben al aan het duimen vanaf DB topic, ik hoop zo dat ze wel geneest :(

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:22

Balen zo`n terugval, misschien voelde ze zich te "happy" met de pijnstillers. Toch maar even de DA bellen, en het advies van @fargo opvolgen.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:27

Oh wat naar, had zo voor je gehoopt dat t de goede kant op ging...
Sterkte weer. :(:)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 11:02

Giolli schreef:
Helaas heeft ze het er op een of andere manier afgekregen. Ik denk omdat ze zoveel krabt met haar tanden... Vanavond nog een keer proberen denk ik..

Jammer, misschien zo voor de zekerheid toch plakbandages halen? Dan is de plek minder dik en krijgt ze weinig vat op de bandage zelf. Oefening baart kunst hoor, maar het gaat vast lukken!

_Sunday

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 11:03

Oh wat een pech, echt heel veel sterkte!!

thyra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 11:56

Oooh wat vervelend :( Hoop dat het snel toch nog beter gaat, sterkte!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:26

He bah waarom nou, maar wel allemaal positief blijven hoor, dit is gewoon een kleine terug val.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:18

marleen_usar schreef:
He bah waarom nou, maar wel allemaal positief blijven hoor, dit is gewoon een kleine terug val.

Ik vind dat je dit echt niet zo kunt zeggen. :n hoe weet jij dat nou?? Je bent geen arts. Heel kwalijk.

Ik hoop echt, oprecht dat dit veulen hier doorheen komt. Echt. Maar ga niet vanachter een pc een diagnose stellen, ook niet door middel van readings enz. :n

Sterkte topicstarter, ik duim gewoon verder. :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:19

marleen_usar schreef:

Ik vind dat je wel ver gaat met die uitspraken...
Jij hebt er al helemaal geen zich op...

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 22:07

marleen_usar schreef:

Bij het lezen van je post (en ook de eerdere) verbaas ik mij over meerdere dingen, maar zal er 2 uitlichten.

1. Hoe kun en hier dit zo stellig te posten, zonder veulen in kwestie ooit te hebben ontmoet, en zonder diergeneeskunde te hebben gestudeerd?
2. Kennelijk heb jij het veulen vanaf foto's behandeld, meende je vanalles te 'lezen' en te moeten 'behandelen'. En dan komt dit als een verrassing voor je? Hoe kan dat dan?
3. Je zou met je post TS die voor alles open staat, valse hoop kunnen geven. Dat zou ik heel kwalijk vinden. Heb je daar al eens bij stil gestaan?

Ik heb je berichten in dit topic nagelezen, en krijg het gevoel dat jij jezelf probeert te profileren. Dat vind ik erg ongepast. Er zal echt meer zijn tussen hemel en aarde. Maar houd dat voor jezelf, help de TS en dat veulen, zwijg er verder over en probeer niet stiekum tóch via al je posts op dit forum alsnog klantjes te werven...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 22:39

:oo

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 22:55

marleen_usar schreef:
:oo

Wil je iets met deze post zeggen? Zo ja, wat? ;) Neem aan dat je nog steeds in het belang van TS denkt en vraag me af wat zij met deze reactie kan...