Ik was ook weer erg blij met de fotos heb Dais een paar keer gespot op de foto en ze ziet er goed uit! Als ik die fotos hier aan de paarden laat zien zijn ze jaloers! hihi ben erg blij met haar plekje daar.
kalicha
Jaja meiden de baby's horen nu bij de " grote" paarden.. heerlijk zo in het volle gras dat zal ze goed doen.. komen ze misschien weer iets terug in model, want ze zijn nu niet echt op hun mooist haha... Ik heb nog foto's van koningendag die zal ik van de week even in een link plaatsen!
Psydoxy
Geplaatst: 23-05-12 23:52
Op de laatste foto's kan ik echt die arabier en Graffy niet uit elkaar houden. Gidel moet omkijken anders is zo ook al niet te spotten... lastig al dat bruin
kalicha
Ohh wat leuk, altijd mooi xie veulens in de wei! Ik ken xie hengst niet ga hem straks eens even googlen... Ik zit met smart te wachten op t veulen van mijn welshpony xie deze week aan tijd zit... zo leuk die kleine hummeltjes!!
MariekeA
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-12 17:35
Jorina:
x
WV Saron:
Psydoxy
Geplaatst: 24-05-12 20:23
Is dat welshje er nu nog steeds niet
kalicha
Leuke foto's Marieke. Thanks. Inderdaad een hele mooie coupe soleil, hahaha. Heb je trouwens enig idee hoe groot ze ongeveer is (ook ten opzichte van de andere jaarlingen?) Ben zo benieuwd hoe groot ze uiteindelijk wordt!!
Tis me niet opgevallen dat zou nou enorm veel kleiner was als de andere, maar heb daar ook niet echt op gelet.
kalicha
Geplaatst: 03-06-12 21:59
Hey meiden,
ik kwam nog een map met eifel foto's tegen die ik op koninginnendag heb gemaakt. Maar heb geen idee hoe ik die met picassa as link hier kan plaatsen .. jullie misschien??