Ik denk dat het vanacht komt Meestal met zoveel melk word het veulen binnen 12 uur geboren volgens mij edit= meestal al binnen paar uur
En als het niet zo is..eet ik mijn wiskunde boek op ..of tas wat jullie willen
Laatst bijgewerkt door rayoow op 25-04-11 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 25-04-11 22:47
Jep, nog een merrie gekend. Melkt lekte eruit en uiteindelijk biest te weinig. Gelukkig hadden ze nog biest liggen van het jaar daarvoor in de diepvries.
xYaartje
Geplaatst: 25-04-11 22:48
-
Laatst bijgewerkt door xYaartje op 12-08-22 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb het topic meegevolgd, ik zeg ook vannacht, alvast heel veel succes!!!
kannie
Geplaatst: 25-04-11 22:52
neehoor, gewoon afblijven...de biest komt in principe pas vrij als de geboorte begint, maar die begint vannacht hoor, morgenochtend vroeg maybe....succes meis!
laffayette
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-11 22:55
pffffff ze is ineens heeeel onrustig.... we wachten af... @ kannie: thankss al een beetje gerust gesteld pfff ze hoeft maar een stap te zetten en spuit eruit. maar ja zolang ze staat drupt het
wow die uier! daar zit melk in voor twee veulens! succes vannacht!
laffayette
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 03:08
Hoera o ja het is geboren!!!!!!!!!!!!! EEN HENGST!! zijn naam is NIRO Z
vannacht om 1:07uur is hij dan eindelijk geboren!! zal straks foto's plaatsen.. alles is vlot verlopen en nageboorte is er ook al af... Hij is de spenen nog een beetje aan het zoeken, maar ja dat moet ook even wenenn natuurlijk. Blijf deze nacht op en bekijk hen via onze camera en ga ieder uur eens live kijken
jeeeeeeeeeeeeeee ben heeeeeel blij!!! enne voor de schoenen/tassen eters hier!!! Het is gedaan haha...