Wat is Buck breeeeeeed inderdaad

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gitje65 schreef:Blij jou verhaal te lezen. Mijn merrie heeft echt al een flinke uier en de banden zijn 50% los; ze zit nu op 309 dagen dracht. Dit wordt ons 6e veulen, maar ik heb het niet eerder meegemaakt dat een merrie zo vroeg al zo'n flinke uier had. Ik was al bang dat ze de kritieke 320 dagen niet ging halen! Roquera heeft al meer veulens gehad, maar niet bij ons. Ik ben nu toch gerustgesteld; lekker afwachten dus.
quintusgl schreef:Mooie uiers! Plakken die hartjes aan de tepels van Tuck?
Nou, wat kan je dan schrikken. Vorig jaar is porva vlak voor de bevalling ook giga onderuit geklept. Gelukkig zat alles goed stevig van binnenen is er niets gebeurd.
Sadie schreef:Hoi,
Ik heb ook last gehad van mist op mijn 'oudere' camera's.
Dit werd veroorzaakt door aanslag op de binnenkant van het glas wat voor de lens en IR-leds zit.
Bij mij kon de voorste kap eraf en kon ik de mist eruit poetsen.
Misschien is dat bij jullie ook het geval
Succes met de dames!!
WSW schreef:Maggie haar uier, ze gaat lekker! Maggie vult haar uier pas uit op de dag dat ze bevalt en begint dan ook te druppen. Zij heeft nooit hars, en haar uier zit toch al dichtbij de grote die ze normaal heeft voordat ze volschiet! Ben zeer benieuwd want Maggie bevalt graag met mooi weer, en daar kunnen we voorlopig nog niet op rekenen!!
Tuck heeft al regelmatig ongemakken, trapt naar haar buik etc. Maar ze is ook hetgevoelige type dus tja....zeg het maar?
Duidelijk is, dat Tuck erg moe is, ze kijkt beroerd uit haar ogen....gewoon zielig om haar zo te zien. Ze eet haar eten met lange tanden en ligt nog steeds vaak en erg lang!
Diana