Ah, daar moet idd nog wat bij Dynamic, wil je op vorig jaar lijken!
PP: Als de refractometer van 18 naar 23 is gesprongen zou ze toch dichtbij moeten zitten?
Een sprong van 5 punten en kwaliteit boven de 20 klinkt wel goed iig, mss daalt die temp vanavond ook wel en gaat het ineens hard! Ik vind het ook interessant als je het hier wilt bijhouden 
De merries van stal mogen ook in het topic hoor, als jij de updates geeft zijn het gewoon DBT merries 
Sue: Nou dat klinkt toch erg goed, benen onder de melk, rondlopen, staart af, krijg jij dan de volgende?!
Haflingertje: Ik zou het dan doen op die 3 wkn voor tijd en dan weer samen met het veulen als het veulen 10 dagen is. Stel dat je het nu niet doet en ze draagt 3 weken over (don’t shoot me!
) dan gaat er wel erg lang tussen zitten
Marlijn: 158,5? Gewoon een paard dus!
Sonjim: Dat is leuk dat je van de hele familie weet hoe de drachten geweest zijn!
Neon: Als dat de laatste kans is: nog een Lamento!
Pheebs: Ik zou voortaan zorgen dat ze op 320 dagen open zijn. Hebben nu een keer meegemaakt dat een merrie die altijd voorekenen liet zien ineens te vroeg ging zonder waarschuwing en die was nog niet open. Nu was ze zo gunstig mogelijk uitgescheurd (voor zover je dat kunt zeggen natuurlijk) maar langer wachten dan die 320 dagen zou ik niet meer doen.
Jufmim: Een kat op je balkon 4 hoog? Die kan niet anders dan van de buren zijn zou je denken? Anders kan hij daar nooit komen? Wat vreemd!
Draakje gefeliciteerd met de 300 dagen!
Silketje wat goed van het lammetje!
Wij zijn vanmiddag onverwachts nog bij het overlijden van een geitje geweest, bij de buurman. Beestje hadden ze zo plat in de wei gevonden bij thuiskomst, had flinke ondertemperatuur en de DA die we belden zag er geen heil meer in, dus ze hebben haar in laten slapen. Arm ding
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 01-03-09 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt