Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en er staan bij ons eigenlijk op 2 na alleen maar merrie's
 en er staan bij ons eigenlijk op 2 na alleen maar merrie's )
 ) 

!
 !  .
 .  . Ik vind hem hartsikke lief maar ik hoop wel dat hij snel naar de opfok kan. Want sinds gister staan ze ´s nachts weer binnen en het is toch wel aan de krappe kant met zijn tweeen in één normale box.
 . Ik vind hem hartsikke lief maar ik hoop wel dat hij snel naar de opfok kan. Want sinds gister staan ze ´s nachts weer binnen en het is toch wel aan de krappe kant met zijn tweeen in één normale box.                                                         

Wel leuk want over zo'n 50 dagen is die al weer op de helft!
 Wel leuk want over zo'n 50 dagen is die al weer op de helft!                                                         

Iets te goed nu hij veel op stal staat.... Verder is er nog weinig over te zeggen, het hoesten moet stoppen maar dat is nu nog te kortdag. Verder was hij al niet echt ziek natuurlijk.
 Iets te goed nu hij veel op stal staat.... Verder is er nog weinig over te zeggen, het hoesten moet stoppen maar dat is nu nog te kortdag. Verder was hij al niet echt ziek natuurlijk.

met Ilana.
  met Ilana. 

Hopelijk accepteert Creamer het ook snel!
 Hopelijk accepteert Creamer het ook snel!  

) op de trailer ging heel gemakkelijk, ze hadden een shetje mee genomen, die lieten ze even uit de trailer, even snuffelen en weer op de trailer. Ilana wilde er wel achteraan maar durfde nog niet. Shetje er weer uit, en er weer in en Ilana liep (na een duwtje op haar kontje) er zo achteraan (natuurlijk wel aan de andere kant van het tussenschot)
 ) op de trailer ging heel gemakkelijk, ze hadden een shetje mee genomen, die lieten ze even uit de trailer, even snuffelen en weer op de trailer. Ilana wilde er wel achteraan maar durfde nog niet. Shetje er weer uit, en er weer in en Ilana liep (na een duwtje op haar kontje) er zo achteraan (natuurlijk wel aan de andere kant van het tussenschot) 

) en dan in de mond spuiten, ik kan je ook wel zijn tel.nr. geven, is Dkt Zomer, die kan je bellen tussen 8.00u - 8.30u door de weeks, hij geeft je dan advies.
 ) en dan in de mond spuiten, ik kan je ook wel zijn tel.nr. geven, is Dkt Zomer, die kan je bellen tussen 8.00u - 8.30u door de weeks, hij geeft je dan advies.                                                         

Laatste keer naar de kliniek even iets lastiger, maar op de terugweg ging het alweer aardig makkelijk.
 Laatste keer naar de kliniek even iets lastiger, maar op de terugweg ging het alweer aardig makkelijk.