Nah, Lacey stond niet eens echt op de planning om die bevalling te zien omdat ze pas later in februari uitgerekent was. Maar Gigi heeft nog nooit zo lang gedragen als dat ze nu doet dus daar baal ik wel van. Gelukkig heb ik Squirt gezien en ook 2 bij Missy
Ja het is hier belachelijk warm als je uit -25 tot -40 komt En die regen... Ik heb 3 weken lang alleen maar volop zon gezien en 2x een dag met sneeuw. Dus die regen en grijze lucht valt weer tegen nu...
Welkom terug Marije! Ik heb vaak naar je gezwaaid als ik je op de cam aan het werk zag! Maar je had het altijd zo druk dat je dat vast niet gezien hebt
Macy is al op de cam 's nachts, de andere merries komen in de loop van de week naar huis en komen dan ook weer op de cam Tot die tijd is de buitencam nog aan. Moet ook nog eens kijken om een cam bij de mini's te instaleren en er moet nog een andere buitencam op de bak gezet worden. Oh en de stallen moeten nog op orde gebracht worden. Maar voorlopig zal ik de eerste dagen nog wel even met m'n jetlag aan het stoeien zijn, voel me nog niet helemaal 100%
Even een misschien wel heeeel dom vraagje Wat voor een camera heb je eigenlijk nodig als je 14km van je stal woont en toch wilt meegenieten van de bevalling en niet voor niets naar stal gaat als je geboorte-melder afgaat? Kan dat met een web-cam of hoe zit dat?
WELKOM TERUG Marije!! Fijn dat je weer veilig terug bent gekomen. Wat zal het een fantastische ervaring zijn geweest wat je daar hebt meegemaakt! Ik vind het echt super voor je!