Volgens mij zijn wij inderdaad alleen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

doei tot morgen 
Hollybolly schreef:@carpediem, jij hoeft nog maar 77 dagen
@ pauk, mijn hol is op 2 april uitgerekend dus nu nog 79 dagen, jij was toch 3 april? dus 78 dagen? ik heb t wel honderd keer nageteld of het echt wel de juiste dagen waren, dat ik niet teveeltel, maar het is echt zo

ik hoop dat het bij mij ook zo is 
het draalt nog steeds een beetje door mijn hoofd!
. Wat een draak!

ben weer uit mn bedje hoor dus

Vond ik keigrappig 
dus dat komt neer op 335 dagen. Denk echter dat ik er volgend jaar zéker 340 van ga maken...gezien tinkerbell toch over de 335 gaat...en dan duurt het wachten extra lang 
Was ook niet de bedoeling, ik wou eigenlijk angel en oni trekken en filmen die aan het racen waren, maar dan kom je aan met je camera en houden ze op

*
. Dus als ik binnekort in een ruitershop kom en ik zie een lila halster dan is die van mij
. Mocht ik die niet kunnen vinden dan koop ik een appelgroene
Mac schreef:
@Marlijntjuh: bedoel je van die "in splotshes" die aangeven dat een paard homozygoot is? Dat is nl. wel vaak zo.

) 
Ik heb een baby-blauwe, een baby-roze een donkerblauwe en een zwarte. Maar ik vind het gewoon altijd zo leuk om een nieuw halstertje te kopen voor een veulen
Digi werkte vanochtend ook niet helemaal mee. batterijen waren na een paar foto's al leeg. Maar toch nog wat foto's voor jullie om een indruk te krijgen van Iwaya.

Je kan ook overal gewoon aankomen zonder protest. Op dit moment staat ze stil omdat ze een beetje kreupel (onregelmatig) is. Wel een klein stukje gewandeld vandaag in het zonnetje, waar ze duidelijk van genoot! Ze is een ster in aanstellen en ziet nogal eens spoken
Dus ze ging lekker snuivend en kijkend over straat... De muts 

vind toch dat je op de eerste ook buik ziet hoor 
maar IRL lijkt ze echt dubbel zo dik als op de foto's! Dus toen ik deze uploadde dacht ik... mhhh dat valt eigenlijk best mee.
.
Wat gaat het toch snel nu allemaal he! Vind ik tenminste wel, maarja Iwaya hoeft ook nog het minst lang van de dikke buikjes hier
(dacht ik)

) dus het zou leuk zijn als het doorgaat maar dat weet ik nog niet.
Veel plezier iig